انتقاد نژادبهرام به روند کند مرمت میدان حسن آباد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران به دلیل کندی اقدامات اجرایی برای بازسازی و مرمت بخش تخریب شده میدان حسن‌آباد به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آتش سوزی سال گذشته در میدان حسن آباد باعث از بین رفتن بخشی از این بنای تاریخی شده، اظهار کرد: پس از حادثه، مرمت این بنای تاریخی مورد توجه قرار گرفت و قرار شد که تا پایان سال ۹۸ عملیات این مرمت و بازسازی به اتمام برسد.

وی با اشاره به روند بازسازی این بنا گفت: در این فاصله مناقصات برای واگذاری مرمت برگزار شد اما هنوز پس از برگزاری چند مناقصه برای مرمت و بازسازی میدان حسن آباد هیچ اقدام اجرایی نشده است.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به آتش سوزی‌های بزرگ در بناهای تاریخی و قدیمی شهر، تصریح کرد: به نظر می‌آید قرار نیست آتش سوزی‌هایی که در این مقیاس رخ می‌دهد به پایان برسد.

وی افزود: تغییر کاربری برای این ملک پیشنهاد شده که مورد موافقت مالک خصوصی قرار نگرفته است و از شهرداری تهران درخواست دارم توضیحات کافی درخصوص محقق نشدن فرایند مرمت این بنا را اعلام نظر کنند.

کد خبر 445209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.