قتل فجیع پسربچه به دست زن عمویش در اشتهارد

کشف نیم میلیون قرص‌ ترامادول در سمنان، سوختن راننده تانکر حامل سوخت در کرمان، ریزش سقف سوپر مارکت در مشهد، قتل فجیع پسربچه به دست زن عمویش در اشتهارد، آتش سوزی در انبار نگهداری تنقلات در تهران و نجات گردشگران گرفتار شده در تنگه "هلت" را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باند قاچاق قرص‌های اعتیادآور در سمنان منهدم شد. فرمانده انتظامی استان سمنان در این زمینه گفت: باند چهار نفره قاچاق قرص‌های اعتیادآور در استان سمنان با تلاش مأموران انتظامی متلاشی شد.

عبدالله حسنی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، اطلاعات کامل از نحوه انتقال یک محموله بزرگ قرص‌های اعتیادآور به دست آمد و طی هماهنگی‌های شده در عملیاتی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان شاهرود، تعداد ۵۲۰ هزار عدد قرص‌های اعتیادآور ترامادول کشف شد.

وی ادامه داد: پرونده اعضای این باند چهار نفره به مقام قضائی ارسال شد.

سوختن راننده تانکر حامل سوخت در کرمان

واژگونی و آتش سوزی تانکر حامل سوخت گازوئیل در محور جوپار - کرمان یک کشته برجا گذاشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در کرمان گفت: این حادثه آتش سوزی با اعزام پنج خودروی آتش نشانی از پنج ایستگاه کرمان مهار شد.

رئیس پلیس راه استان کرمان گفت: ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه علت حادثه بوده است.

ریزش سقف سوپر مارکت در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع حادثه تخریب سقف یک سوپر مارکت در بلوار توس، جان باختن دو دختر نوجوان و نجات یک زن توسط آتش‌نشانان خبر داد.

مسعود ظهوریان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش سقف یک سوپر مارکت در بلوار توس، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بیش از ۳۵ نفر از آتش‌نشانان و نجاتگران از هفت ایستگاه را به همراه دو دستگاه جرثقیل آتش‌نشانی به محل حادثه در توس ۱۲۱ اعزام کرد.

وی افزود: با حضور نجاتگران و امدادگران آتش‌نشانی در محل مشخص شد به‌دلیل نامعلومی سقف یک فروشگاه مواد غذایی به صورت کامل فرو ریخته و این حادثه منجر به محبوس شدن سه زن در داخل یک مغازه خواربار فروشی شده است که آتش‌نشانان بلافاصله عملیات جست‌وجو و کاوش برای یافتن زیر آوار ماندگان را آغاز کردند و پس از دقایقی موفق به نجات یک زن از زیر آوار شدند.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد تصریح کرد: در ادامه عملیات جست‌وجو پیکر بی‌جان دو دختر ۱۳ و هشت ساله که زیر فشار آوار در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند از زیر خاک توسط آتش‌نشانان خارج شد.

قتل فجیع پسربچه به دست زن عمویش در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، پرده از راز قتل کودک شش ساله‌ای که بر اثر بدرفتاری‌ها و ضرب و شتم زن عمویش جانش را از دست داده بود برداشته شد و فرد جنایتکار روانه زندان شد.

فرمانده انظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک یک پسر بچه شش ساله در یکی از بیمارستان‌های اشتهارد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کامران ملکی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد والدین متوفی از یکدیگر جدا شده‌اند و نامبرده در منزل عمویش زندگی می‌کرده است و برابر اظهارات همسر عموی این کودک در حین بازی کردن از پله‌ها سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

وی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با دریافت نظریه پزشک قانونی متوجه شدند متوفی بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرده و صدمات وارده نمی‌تواند بر اثر سقوط از پله حادث شده باشد و با توجه به تناقض گویی زن عموی مقتول، وی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تخصصی و تکمیلی کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت که از ابتدا مخالف حضور فرزندان برادر شوهرش در منزلشان بوده و بر سر این موضوع با همسرش اختلاف داشته است بنابراین در روز حادثه اقدام به خیس کردن کف زمین کرده و با وانمود به این قضیه که پسر بچه اقدام به ریختن آب کرده است او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی افزود: کودک خردسال بر اثر شدت ضربات وارده بی هوش شده که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

آتش سوزی در انبار نگهداری تنقلات در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار نگهداری تنقلات خبر داد و گفت: در پی این حادثه دو کارگر دچار سوختگی سطحی شدند.

جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد آتش سوزی در یک انبار نگهداری تنقلات واقع در بزرگراه آزادگان محله فیروز بهرام به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان از سه ایستگاه سریعاً با دو تانکر آب به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند یک سوله به وسعت ۵۰۰ متر که محل نگهداری تنقلاتی از جمله چیپس و پفک بوده کاملاً شعله‌ور است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش وسیع بود و به سوله‌های اطراف سرایت کرده بود، اما آتش نشانان خیلی سریع آتش را خاموش می‌کنند.

وی افزود: دو نفر از کارگران که از ابتدای آتش سوزی در محل حضور داشتند دچار سوختگی سطحی شدند که تحویل عوامل اورژانس داده می‌شوند.

نجات گردشگران گرفتار شده در "تنگه هلت" پلدختر

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر از نجات پنج گردشگر گرفتار شده در "تنگه هلت" پلدختر به وسیله نیروهای این جمعیت خبر داد.

علی کیانی اظهار کرد: پنج نفر گردشگر که برای تفریح به "تنگه هلت" رفته بودند با نامساعد شدن هوا، بارش باران و بالا آمدن آب، گرفتار شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر پایگاه امدادی خرم زال بلافاصله پس از دریافت این خبر به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر گفت: این نیروها به محض رسیدن به محل با ایجاد کارگاه در نقاط مورد نظر گرفتار شدگان را از تنگه هلت نجات دادند.

کیانی تصریح کرد: این افراد که ساکن شهرستان خرم آباد لرستان بودند همگی با صحت و سلامت نجات یافتند.

کد خبر 444564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.