متحدالشکل بودن تیم از همه چیز مهم‌تر است/ امیدوارم سال خوبی داشته باشیم

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: در باشگاه باید سلسله مراتب رعایت شود و همه وظایف خود را بخوبی انجام دهند. سعی کنیم وظیفه خود را انجام دهیم و رفاقت برای بعد از کار است و کار را با رفاقت یکی ندانید تا تیم نتیجه بگیرد و هر بحثی پیش بیاید به کل مجموعه ضربه خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین عراقی زاده ظهر امروز _ یکشنبه ۲۳ شهریورماه _ در مراسم معارفه وحید شمسایی سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند که در هتل عالی‌قاپو اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امسال هیئت مدیره تصمیم به مذاکره با وحید شمسایی گرفت و طولانی‌ترین مذاکره در چندین سال اخیر با یک مربی بود و پس از ساعت‌ها توانستیم در مسائل مختلف به توافق برسیم. تا سال ۹۰ افتخار داشتیم به عنوان بازیکن از شمسایی استفاده کنیم و امسال هم در کسوت مربیگری با او به توافق رسیده‌ایم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند، ادامه داد: همه مسائل فنی با وحید شمسایی است و حتی مسائل غیرفنی را گام به گام پیش می‌بریم و امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم.

همچنین علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند، گفت: در همه مباحث کرونا را جدی بگیرید و اگر عزیزان خود را دوست دارید بیشتر رعایت کنید. از همان ابتدا می‌خواستیم شرایط عالی داشته باشیم و در این ده سال که کار کردیم همیشه روی سکوی اول تا سوم بوده‌ایم. برای این باشگاه زحمت کشیده شده است و می‌خواهم برای باشگاه ارزش قائل شوید. با تلاشی که در باشگاه انجام شد توانستیم کار را پیش ببریم و برنامه ریزی ۳ ساله انجام دادیم. بار اصلی هیئت مدیره باشگاه روی دوش پوریا جنتی و آقای عراقی زاده است.

امیدوارم با کمک همگی سال خیلی خوبی داشته باشیم

وی همچنین ادامه داد: در باشگاه باید سلسله مراتب رعایت شود و همه وظایف خود را بخوبی انجام دهند. سعی کنیم وظیفه خود را انجام دهیم و رفاقت برای بعد از کار است و کار را با رفاقت یکی ندانید تا تیم نتیجه بگیرد و هر بحثی پیش بیاید به کل مجموعه ضربه خواهد زد. در مصاحبه‌ها عوامل باشگاه باید رعایت کنند تا مشکلی در حین کار پیش نیاید و گوش به فرمان کادر فنی باشید.

جنتی افزود: همیشه گفته‌ام در بحث پرداختی‌ها قول نداده ایم و طبق قرارداد پیش خواهیم رفت. از قراردادهای بازیکنان هیچ اطلاعی ندارم، اما طبق صحبتی که ابتدای فصل شده است، انجام می‌دهیم. در ۳ سال اخیر هیچ مشکل سخت‌افزاری نداشته‌ایم و همه چیز طبق تاریخ خود پیش خواهد رفت. متحدالشکل بودن تیم از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم با کمک همگی سال خیلی خوبی داشته باشیم و با هم قسم شدن با یکدیگر به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: وحید شمسایی بازیکنان خوبی را گردهم آورده است و فکر می‌کنم امسال، سال خوبی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم علی جنتی مدیرعامل، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام و اعضای هیئت مدیره باشگاه، بازیکنان تیم گیتی‌پسند، کادر پزشکی، کادر اجرایی و کادر فنی حضور داشتند.

کد خبر 444074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.