آنته ربیچ با میلان قرارداد امضا کرد

آنته ربیچ، مهاجم کروات که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد با امضای قراردادی به صورت رسمی بازیکن تیم آث میلان شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه میلان به صورت رسمی اعلام کرد که آنته ربیچ، مهاجم کروات که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد با امضای قراردادی به صورت رسمی بازیکن این تیم شد.

این بازیکن که پیش از این بازیکن تیم آینتراخت فرانکفورت بود پس از انتقال قرضی به باشگاه میلان توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد به طوری که سران این تیم را متقاعد کرد تا برای جذب دائمی او وارد عمل شوند.

پس از ماه‌ها تلاش و مذاکره، میلانی‌ها رسماً اعلام کردند که توافقات حاصل شده است و ربیچ طی قراردادی تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی بازیکن میلان خواهد بود.

ربیچ که به زودی وارد ۲۷ سالگی خواهد شد، طی ۳۰ مسابقه فصل گذشته برای روسونری توانست ۱۲ گل به ثمر برساند. او همچنین پس از پیوستن زلاتان به ترکیب میلان، زوج فوق العاده ای با او ساخت و این دو تبدیل به بخش اصلی تاکتیک‌های تهاجمی میلانی‌ها شدند.

البته براساس قراردادی که مطابق آن ربیچ از باشگاه فیورنتینا به آینتراخت فرانکفورت رفته بود، سی تا پنجاه درصد مبلغ توافق شده در انتقال فعلی یعنی پیوستن ربیچ از فرانکفورت به میلان به تیم فیورنتینا خواهد رسید.

کد خبر 444069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.