جذب ۹۰ درصد بودجه سازمان خدمات موتوری اصفهان تا پایان تیرماه ۹۹

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی این سازمان در سال‌جاری، گفت: تا اواخر تیر امسال ۹۰ درصد بودجه این سازمان جذب شد.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری در تمامی ایام سال به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است، اظهار کرد: این سازمان به‌جز انجام وظایف مقرر و روزانه خود در حوزه امور عمرانی و خدماتی شهر در مواقع ضرورت به کمک تکمیل فعالیت بخش‌های دیگر شهرداری می‌رود و حتی برای مدیریت حوادث غیرمترقبه در سطح شهر نیز همواره آماده خدمت‌رسانی است.

وی نخاله‌برداری پروژه‌های عمرانی را از دیگر وظایف سازمان خدمات موتوری عنوان کرد و گفت: نخاله‌برداری از بخش‌های مهم احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی است به ویژه در پروژه‌های بزرگ و مهمی همچون احداث بلوار فرزانگان و پل شهید سلیمانی که در این راستا سازمان کمک خواهد کرد.

نظام‌زاده با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری در مشارکت‌های متعددی که با سازمان عمران دارد برای حمل آسفالت کمک‌رسان است، گفت: حمل آسفالت در گذشته توسط پیمانکار انجام می‌شد و امروز سازمان خدمات موتوری این وظیفه را به‌صورت شبانه و هم‌زمان با خلوت شدن شهر انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: رسیدگی در زمان حوادث غیرمترقبه از وظایف بسیار حساس این سازمان است که برای مدیریت آن ۱۰ نفر از رانندگان ماشین‌آلات لودر و کامیون به‌صورت شیفتی تمام طول شب را در سازمان مستقر شده و اگر حادثه‌ای در سطح شهر رخ بدهد و نیازی به کمک آن‌ها باشد، بلافاصله خودشان را به محل موردنظر می‌رسانند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در حوزه امور خدماتی نیز وظایفی بر عهده دارد، تصریح کرد: ۱۵۳ دستگاه خودروی خدماتی شامل جاروی خیابانی، بی آر تی شوی، جدول شوی و دیوار شوی برای انجام این اقدامات در اختیار قرار گرفته است.

وی گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا که ضدعفونی معابر شهر در دستور کار شهرداری قرار داشت، سازمان خدمات موتوری با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات خدماتی این کار را انجام می‌داد.

نظام‌زاده با بیان اینکه ۶۰ درصد رفت و روب شهر نیز توسط ماشین‌آلات سازمان انجام می‌شود، تصریح کرد: نظافت و پاکسازی رودخانه از دیگر وظایف این سازمان است به طوری که بستر این رودخانه حدفاصل پارک ناژوان تا پل شهرستان توسط سازمان خدمات موتوری پاکسازی می‌شود.

وی افزود: میانگین عمر ماشین‌آلات خدمات شهری سازمان خدمات موتوری ۲۰ سال به بالا و میانگین عمر ماشین‌های عمرانی نیز حدود ۴۰ سال است از این رو سال گذشته با اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی تعداد ۱۰ دستگاه خودروی هیوندا، دو بیل بکهو و یک دستگاه کِشنده خریداری و به تجهیزات این سازمان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه ۷۰ میلیارد تومانی این سازمان در سال ۹۹، گفت: تا اواخر تیر امسال ۹۰ درصد بودجه این سازمان جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود پنج میلیارد تومان از اعتبارات این سازمان و هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار نیز از حساب صندوق ذخیره شهرداری برای خرید و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات سازمان خدمات موتوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 443990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.