بهترین کروم‌بوک‌های ۲۰۲۰+مشخصات سخت افزاری و جزئیات

کروم‌بوک‌ها با گذر زمان جایگزین لپ تاپ‌ها شده‌اند و کاربرد این محصولات در محل تحصیل و کار در حال افزایش است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه در دنیای تکنولوژی شاهد تولید انواع کروم‌بوک‌ها با کاربردهای گوناگون هستیم. از ویژگی‌های قابل توجه یک کروم‌بوک خوب می‌توان به عمر باتری طولانی، صفحه نمایش خوب، صفحه کلید مرغوب، کیفیت ساخت و قدرت کافی برای پردازش داده‌ها اشاره کرد. کروم‌بوک‌های زیادی وجود دارند که ویژگی‌های ذکر شده را دارند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین کروم‌بوک‌های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

کروم بوک ای سر Spin

۷۱۳ کروم‌بوک ای سر Spin 713 در بالاترین نسخه خود از پردازنده Core i7-10610U نسل ۱۰ اینتل با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD بهره می‌برد. صفحه کلید این مدل کروم‌بوک دارای نور پس زمینه‌ای است که به کاربران حس خوبی القا می‌کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که باطری دو سلولی این محصول با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های کروم‌بوک ای سر Spin 713 می‌توان به پورت‌های ارتباطی USB-C، پورت HDMI، یک پورت USB-A و کارت خوان میکرو SD اشاره کرد. این محصول قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵ را نیز دارد.

کروم‌بوک ایسوس فلیپ C434

کروم‌بوک ایسوس فلیپ C434 با صفحه نمایش ۱۴ اینچی دارای لولای ۳۶۰ درجه است که به کاربر اجازه می‌دهد صفحه نمایش را به طور کامل برگرداند و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کند. بدنه این مدل کروم‌بوک فلزی و دارای سنسور اثرانگشت است. رزولوشن نمایشگر لمسی این محصول 1080p است و حاشیه‌های باریکی در اطراف آن به چشم می‌خورد. قدرت مورد نیاز کروم بوک ایسوس فلیپ C434 توسط پردازنده نسل دهم اینتل تأمین می‌شود و از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵ بهره می‌برد. این دستگاه دارای یک پورت USB-A و دو پورت USB-C است.

کروم‌بوک لنوو Duet

در صورتی که به دنبال یک کروم‌بوک با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت هستید، کروم‌بوک لنوو Duet می‌تواند گزینه خوبی باشد. این محصول شرکت لنوو دارای صفحه کلید جدا شونده و صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است. بنابراین می‌توان صفحه کلید را از آن جدا کرده و به عنوان تبلت از این محصول استفاده کرد. پایه پشتی این کروم‌بوک به کاربران این امکان را می‌دهد که صفحه نمایش را در زاویه ۱۳۵ درجه تنظیم کنند. قدرت مورد نیاز این نوع کروم‌بوک از طریق پردازنده هلیو P60T مدیاتک تأمین می‌شود و دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. شرکت سازنده ادعا کرده که باتری این محصول تقریباً تا ۱۱ ساعت و نیم شارژدهی دارد.

کروم‌بوک دل Inspiron

۱۴ کروم‌بوک دل Inspiron 14 که یک محصول دو در یک بسیار جذاب است، دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی 1080p است. صفحه کلید این مدل کروم‌بوک را می‌توان جدا کرد و به عنوان یک تبلت از آن استفاده کرد. این نوع کروم‌بوک یک قلم دارد که دقیقاً در قسمت پایین در سمت راست آن قرار گرفته است. صفحه کلید این محصول از استاندارد خوبی برخوردار است و نور پس‌زمینه آن حس خوبی به کاربر می‌دهد. این محصول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و قدرت مورد نیاز خود را با استفاده از پردازنده Core i3 به دست می‌آورد.

کروم‌بوک گوگل PixelBook Go

کروم‌بوک گوگل PixelBook Go که ظاهر بسیار جذابی دارد، دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی است. نور مناسب پس زمینه صفحه کلید این محصول باعث شده است که کاربران در شرایط نوری نامناسب مشکل خاصی برای تایپ کردن نداشته باشند. حذف لولای ۳۶۰ درجه در این مدل کروم‌بوک باعث شده است که وزن آن نسبت به مدل‌های قبلی کاهش پیدا کند. قدرت مورد نیاز این محصول با استفاده از پردازنده Core 17 نسل هشتمی اینتل تأمین می‌شود و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری این محصول با یک بار شارژ کردن تقریباً هشت ساعت شارژدهی دارد.

کروم‌بوک سامسونگ Plus V2

کروم‌بوک سامسونگ Plus V2 علاوه بر بهره‌گیری از قابلیت‌های خوب نسخه‌های پیشین، امکانات ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به قابلیت LTE مجهز شده است تا کاربران بتوانند از شبکه اینترنت پرسرعت 4G بهره ببرند. قدرت مورد نیاز این محصول از طریق پردازنده Celeron 3965Y اینتل تأمین می‌شود و دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش این کروم‌بوک ۱۲.۲ اینچ با کیفیت 1080p است و روشنایی آن نیز به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

کد خبر 443924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.