فروشگاه کوثر ۱۵ افتتاح می‌شود/ رونمایی از سایت فروش مجازی در بازارهای کوثر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از بهره‌برداری فروشگاه کوثر شماره ۱۵ تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: پانزدهمین فروشگاه کوثر شهرداری در منطقه پر تراکم شهرک زاینده رود (پینارت) افتتاح می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فروشگاه کوثر شماره ۱۵ در زمینی به وسعت دو هزار و ۲۵۶ متر مربع احداث شده و دارای فضای هایپر به متراژ ۵۶۰ مترمربع و هفت غرفه مرغ، گوشت، نانوایی، ماهی، خشکبار، سبزی و میوه و صیفی است.

وی با بیان اینکه فروشگاه کوثر شماره ۱۵ با صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح فروشگاه کوثر شماره ۱۵، سایت فروش مجازی بازارهای کوثر اصفهان رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازارهای روز کوثر به کمک شهرداری آمده و فضایی را ایجاد کرده تا بتوانیم محصولات مورد نیاز مردم را از واحد تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانیم، البته مردم به برند بازارهای کوثر اعتماد دارند و مایحتاج خود را از آن‌ها تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بازارهای تخصصی محله‌ای در شهر راه‌اندازی می‌شود، از بازسازی کامل تمام بازارهای کوثر تا پایان امسال خبر داد و افزود: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در فروشگاه‌های کوثر شماره یک، سه، چهار، پنج، شش، ۹، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تغییرات اساسی ایجاد شد و کیفی‌سازی ارائه خدمات صورت گرفت.

مجیری تاکید کرد: در راستای اجرای طرح پوست‌اندازی بازارهای کوثر، اغلب فروشگاه‌ها از نظر زیبایی، نور، تهویه، سرمایش و گرمایش متحول شدند که انجام این اقدامات می‌تواند در افزایش جذب مشتریان مؤثر باشد چرا که مردم به این بازارها که در آن کالاهای تنظیم بازار نیز ارائه می‌شود، اطمینان خاطر دارند.

کد خبر 443823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.