حدود 19 هزار دانش‌آموز تحت پوشش امداد استان هستند/جشن عاطفه‌ها تا 11 مهرماه ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال رویداد ملی شور عاطفه‌ها از بیست و دوم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه بر روش‌های الکترونیکی از جمله کد دستوری، تلفن نیکوکاری، پایگاه و شماره کارت این نهاد نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، با اشاره به اینکه بیش از ۱۸ هزار و ۸۲۹ دانش آموز نیازمند تحت حمایت امداد استان هستند، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در سایه ویروس کرونا و با تغییرات گسترده‌ای آغاز شده و پر رنگ شدن آموزش مجازی در این دوره، مشکلات دانش آموزان نیازمند برای شروع سال تحصیلی را بیش از پیش کرده است.

وی افزود: هر ساله رویداد ملی شور عاطفه‌ها برای حمایت از این دانش آموزان در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شد که امسال نیز علیرغم شیوع ویروس کرونا و با رعایت کلیه دستورات بهداشتی و با تغییراتی نسبت به قبل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تاکید کرد: این رویداد بزرگ خیر و احسان امسال از بیست و دوم شهریور تا یازدهم مهرماه با تکیه بر روش‌های مشارکت الکترونیکی از جمله کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست اصفهان هستند.

زارع تصریح کرد: قصد داریم در صورت امکان و با هماهنگی کامل با مراجع ذیصلاح، پایگاه‌های فیزیکی جمع آوری کمک‌های مردمی را نیز در روز پنجشنبه، بیست و هفتم شهریورماه در میادین و معابر اصلی شهر برپا کنیم.

وی شعار شور عاطفه‌های امسال را «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» اعلام کرد و گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد اصفهان در این رویداد بزرگ خیر و احسان کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزش مجازی است.

زارع با اعلام اینکه عمده اقلام مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت در این سال تحصیلی مربوط به آموزش مجازی است، گفت: از همشهریان گرانقدر درخواست می‌کنیم حتی المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت‌های ارزان‌تر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

کد خبر 443814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.