۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
رئال به بیل: نصف پولت را بگیر و برو

رئال مادرید دیگر از دست بیل کلافه شده، آن‌قدر بی‌حوصله و عاجز که حاضر است نیمی از دستمزد بیل تا پایان مدت قراردادش را بپردازد اما او مادرید را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از تلگراف، رئال مادرید مدت‌هاست با بیل وارد جنگ شده و البته این جنگ با توجه به قراردادی که پرز با این بازیکن ولزی امضا کرده، تنها می‌تواند یک برنده داشته باشد و آن برنده قطعاً بیل است.

وینگر ولزی رئالی‌ها تا سال ۲۰۲۲ با رئال قرارداد دارد اما نه تنها هیچ باشگاهی در بازار خواهان به خدمت گرفتن او نیست، بلکه حتی او در تیم رئال نیز با اقبال خاصی مواجه نشده و تمایل زیادی به نمایش توانمندی‌هایش در این تیم ندارد.

دستمزد دریافتی بیل در طول یک فصل ۱۴٫۵ میلیون یورو است که همین پرداختی سنگین از جانب رئالی‌ها باعث شده تا نه تنها هیچ باشگاهی حتی فکر به خدمت گرفتن بیل به سرش نزند، بلکه خود بیل نیز از بازی نکردن و وقت‌گذرانی روی نیمکت رئال راضی باشد؛ بالاخره ۱۴٫۵ میلیون یورو برای هیچ اصلاً پول کمی نیست!

اما این‌طور نیست که رئالی‌ها نگران رقم پرداختی به بیل باشند. باشگاه سلطنتی اسپانیایی از متمول‌ترین تیم‌های دنیاست که شاید واقعاً پرداخت این دستمزد از ساده‌ترین کارها برای مدیرانش باشد اما در اصل، نحوه برخورد بیل با سران این تیم باعث شده تا اعتبار باشگاه مادریدی تا حد زیادی خدشه‌دار شود. مضاف بر این‌که رفتار بیل قطعاً بر روی عملکرد بازیکنان دیگر نیز بی تأثیر نخواهد بود.

پرز و دستیارانش در جایگاه مدیریت رئال حاضرند تا هر کاری کنند که بیل هرچه زودتر این تیم را ترک کند. به‌تازگی در جدیدترین پیشنهاد شنیده‌شده از جانب این افراد، گفته شده که رئال حاضر است تا درازای توافق بیل برای خروج فوری از این باشگاه، نیمی از مبلغ دستمزد این بازیکن تا پایان زمان قراردادش را بپردازند.

در صورت توافق بیل با رئال مادرید بر سر دستمزد، احتمال انتقال یافتن او به تیم‌های دیگر نیز بسیار بیشتر می‌شود. پرداخت نیمی از دستمزد او تا پایان سال ۲۰۲۲ گزینه‌ای است که برخی باشگاه‌ها را برای جذب وی ترغیب می‌کند. تاتنهام با هدایت مورینیو و البته باشگاه منچستریونایتد از جمله تیم‌هایی هستند که علاقه خود به جذب بیل را ابراز کرده‌اند.

به‌هرحال بیل هنوز در رئال مانده و حتی اگر به قیمت بازی نکردن و گرم کردن نیمکت‌های مادرید هم که باشد، او از دریافت بیشترین میزان حقوق در تیم مادریدی خوشحال است و شاید همین موضوع بیش از هر چیز دیگری باعث آزار سران رئال مادرید شده؛ برای همین است که این افراد می‌خواهند بیل هر طور شده این تیم را ترک کند.

کد خبر 443655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.