ترافیک در جاده‎‌های هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است وگره ترافیکی در محدوده‌های یادشده گزارش نشده‌ است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت: ترافیک ازجنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم نیمه سنگین و تا حدی روان در جریان است.

وی ادامه داد: تاکنون حادثه‌ای در مسیرهای هراز و فیروزکوه گزارش نشده و با توجه به وضعیت تردد روان خودروها، امروز جمعه  -۲۱ شهریور- محدودیت ترافیکی اعمال نخواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: مامورین پلیس راهور ۲۴ ساعته بر تردد خودروها در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی نظارت دارند و در صورت افزایش بار ترافیکی در ساعات پایانی شب، محدودیت ترافیکی در مسیرهای یادشده اطلاع رسانی خواهد شد.

محبی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به روان بودن ترافیک مسیرهای منتهی به استان‌های شمالی از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار جاده ای در تعطیلات پایان هفته نباشیم.

وی ادامه داد: رعایت فاصله طولی  مناسب با خودروهای جلویی، مدیریت زمان سفر و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز  برای سفری ایمن ضرورت دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 443652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.