تحولی در ساختمان‌سازی گرگان/ نظارت ۳ نهاد بر اوراق مشارکت شهرداری‌

در این بسته خبری از کاشت گل‌های کاغذی در خرمشهر تا تکمیل پروژه‌های راهسازی فردیس و راه اندازی باغ گل و گیاه شناسی در شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واریز بیش از ۲,۴۶۹ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها

مسعود نصرتی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پرداخت بیش از ۲۴ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال (بیش از ۲۴۶۹ میلیارد تومان) تا نیمه شهریور ماه خبر داد.

نصب سطل‌های زباله جدید در سطح شهر قروه

عطاالله عرفانی، معاون خدمات شهری شهرداری قروه با تاکید بر خدمات رسانی مناسب به شهروندان گفت: با توجه به فرسودگی سطل‌های زباله و به منظور رعایت نظافت و بهداشت شهری، معاونت خدمات شهری اقدام به تعویض و نصب سطل‌های زباله شهری جدید در سطح شهر کرد.

کرونا عامل کاهش ۵۰ درصدی سرویس دهی مدارس تایباد

علی تقی زاده، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تایباد گفت: شیوع ویروس کرونا و نگرانی خانواده‌ها از فرستادن فرزندانشان با وسایل نقلیه عمومی در سال تحصیلی جدید سرویس مدارس را با ۵۰ درصد کاهش نسبت به سال گذشته در همین زمان مواجه کرده است.

تفاهم نامه همکاری شهرداری گرگان و نظام مهندسی ساختمان

تفاهم نامه همکاری سه جانبه شهرداری گرگان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان به امضا رسید.

کاشت گل‌های کاغذی در خرمشهر

در آستانه‌ی نزدیک شدن به فصل پاییز و مساعد شدن وضعیت هوا و با توجه به اهمیت فضای سبز در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، افزایش روحیه و نشاط و زیبا سازی سیما و منظر شهری، شهرداری خرمشهر کاشت گل‌های کاغذی را در معابر مختلف سطح شهر آغاز کرده است.

نظارت ۳ نهاد بر اوراق مشارکت شهرداری‌ها

مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور گفت: دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر هزینه کرد اوراق مشارکتی که به شهرداری‌ها تخصیص داده شده‌اند نظارت می‌کنند.

همکاری نکردن مردم خاش در بیرون گذاشتن زباله‌ها

عبدالمجید تمندانی، شهردار خاش با تاکید بر اینکه عدم همکاری مردم در بیرون گذاشتن زباله‌ها در وقت تعیین شده معضلی است که همواره شهرداری خاش با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: از مردم می‌خواهیم زباله را موقع حضور نیروهای خدمات شهر از منزل خارج و تحویل آنها بدهند.

راه اندازی باغ گل و گیاه شناسی در شهرکرد

امین اسدی، مدیر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شهرکرد گفت: حدود پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری در باغ گل و گیاه شناسی شهرکرد انجام می‌شود.

فیروزان کارگاه عمرانی است

اجرای پروژه‌های عمرانی ظرف چند ماه اخیر موجب تحرک و جنبش بیش از حد در شهر فیروزان شده است.

تکمیل پروژه‌های ناتمام شهرداری ملایر

اولویت اصلی شهرداری ملایر تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال است.

تکمیل پروژه‌های راهسازی فردیس

کیهان نریمانی، سرپرست شهرداری فردیس گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های راه سازی فردیس در دستور کار مدیریت شهری است.

کد خبر 443563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.