آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر بادرود

شهردار بادرود از آسفالت ۱۲ هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

مجید صفاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر محلات شهری با هدف تسهیل در فرآیند عبور و مرور و استانداردسازی آن‌ها، انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول عملیات آسفالت معابر به مساحت بیش از ۱۲ هزار مترمربع انجام شد، افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان فرعی به شهرک آزادگان به پایان رسید.

شهردار بادرود با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به طرح آسفالت معابر این شهر حدود چهار میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین شده است، عنوان کرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی این شهر از مطالبات شهروندان بود که از مدت‌ها قبل مطرح می‌شد.

صفاری مرمت غیراصولی نوارهای حفاری را یکی از عوامل اصلی کاهش کیفیت آسفالت معابر برشمرد و تاکید کرد: استفاده از فن‌آورهای‌های نوین از سوی شرکت‌های خدمات رسان تأثیر زیادی در افزایش عمر مفید پروژه‌های شهری دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات استاندارد و بر اساس عدالت اجتماعی ب شهروندان ساکن در همه مناطق شهری، مستلزم همکاری و مشارکت کارآمد شرکت‌های خدمات‌رسان و سایر دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری است.

کد خبر 443427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.