جذب ۲ هزار حامی در ایام محرم/سه هزار فرزند نیازمند همچنان بدون حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان فرزندان فاقد حامی را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: دو هزار نیکوکار اصفهانی از ابتدای ماه محرم تاکنون به جمع حامیان ایتام و فرزندان نیازمند اصفهانی پیوسته‌اند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری طرح اکرام ایتام در ماه محرم و جذب حامیان، اظهار کرد: همه ساله در ایام محرم پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب مشارکت عزاداران حسینی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین به شکل گسترده برپا می‌شد اما امسال شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی برپایی این پایگاه‌ها را محدود کرد.

وی افزود: با وجود این مردم شریف استان اصفهان، ایتام و فرزندان نیازمند را فراموش نکردند به نحوی که دو هزار نیکوکار جدید از ابتدای محرم تاکنون جذب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین شدند.

زارع تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۶۱۰ نفر از ایتام و ۱۵ هزار و ۲۱ نفر از فرزندان نیازمند اصفهانی در این طرح دارای حامی هستند.

وی تصریح کرد: با وجود توجه ویژه مردم اصفهان به ایتام و فرزندان نیازمند و جذب تعداد قابل توجهی از نیکوکاران به این طرح، با این حال به علت افزایش جامعه تحت حمایت کمیته امداد تعدادی از فرزندان نیازمند کماکان فاقد حامی هستند.

زارع تعداد فرزندان فاقد حامی را سه هزار نفر عنوان کرد و گفت: مردم عزیز استان می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد از روش‌های نوین و الکترونیکی از جمله پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و همچنین پیامک عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ استفاده کنند.

کد خبر 443396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.