افزایش ۱/۲ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای کشور از افزایش ۱/۲ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۲۴ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش ۱/۲ درصدی تردد را در شبانه‌روز گذشته نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددهای شبانه‌روز گذشته ۱۵/۷ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد در ساعت‌های ۳ تا ۴ انجام شده است.

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه الی شنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۹

۱. موتورسیکلت:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری :

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ الی ساعت ۰۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ الی ساعت ۰۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۶/۲۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

۳. نقلیه سنگین (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۳.۲- محور هراز :

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۶/۲۰ و ۹۹/۰۶/۲۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- محور هراز (رودهن – پلور محدوده شهر آبعلی)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۷ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معیوب، کیلومتر ۲۰۰+۱ الی ۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزادراه تهران – قم و بالعکس، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۷ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۷ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهار شنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هرهفته، بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات مرمت و نصب نیوجرسی‌های بتنی مفصل دار رفوژ میانی، کیلومتر ۳۵ تا ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳ – محور فیروزکوه – سمنان، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۳ خرداد لغایت ۲۰ شهریور، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معیوب، کیلومتر ۰ تا کیلومتر ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴ – محور تهران – رودهن و بالعکس (کمربندی جنوبی بومهن)، واقع در استان تهران، از مورخ ۳ تیر لغایت ۲۰ شهریور، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار، کیلومتر ۲۲ تا کیلومتر ۵۰۰+۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵ - آزادراه کرج- قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۶ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت لایه نازک ۲.۵ سانتیمتری، حد فاصل پل فردیس تا پل هشتگرد، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶ - آزادراه تهران - کرج - قزوین (باند جنوبی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۳ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات درزگیری و مرمت رویه‌های آسفالت، حد فاصل تیر ۱۱۸۰ (آبیک) الی تیر ۲۰۰ (گرمدره)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷ - آزادراه تهران – کرج - قزوین (باند شمالی)، واقع در استان البرز، از مورخ ۵ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری، حد فاصل تیر ۲۰۰ (کیلومتر ۰) الی تیر ۱۱۸۰ (کیلومتر ۶۳)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۸- محور هراز (حد فاصل پلیس راه آمل تا تونل سپاسد)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۹ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۵ الی ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور قدیم تهران - قم، واقع در استان قم، از مورخ ۱۹ خرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای یکشنبه و دوشنبه و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۲۶ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام

می‌شود.

۱۰- آزادراه قم - تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۵ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته بغیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت لایه نازک، کیلومتر ۱۵ الی ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۱- محور سوادکوه (حد فاصل پل سفید - گدوک)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۵۰ الی ۹۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۲- محور تهران - پاکدشت و بالعکس (حد فاصل سه راهی سیمان تا خاورشهر)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۳ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته، به غیر از روزهای شنبه، پنجشنبه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصل دار، کیلومتر ۰ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام

می‌شود.

۱۳- آزادراه قم - تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۴ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات پروژه تهیه نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۴- آزادراه کرج - قزوین و بالعکس، (پل فردیس تا پل زیر گذر استاندارد)، واقع در استان البرز، از مورخ ۶ مرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر روزهای چهار شنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی رفوژ میانی، کیلومتر ۱۰ الی ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۵ – آزاد راه تهران- ساوه (باند برگشت - حدفاصل عوارضی دوم تا عوارضی اول)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱۱ مرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه تا سه شنبه و همچنین از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بازیافت آسفالت گرم، کیلومتر ۰ تا کیلومتر ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۶ – محور کرج- چالوس (محدوده پیچ آینه)، واقع در استان البرز، از مورخ ۳ شهریور لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، بغیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی گالری، کیلومتر ۴۰۰+۶۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۷ – محور قدیم تهران- ساوه و بالعکس (شهرک صنعتی پرند)، واقع در استان تهران، از مورخ ۵ شهریور لغایت ۲۰ شهریور ۹۹، از ساعت ۹ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، کیلومتر ۷ تا ۸، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد مسیر ساوه به تهران (باند شمالی) از ورودی شهرک صنعتی پرند و مسیر تهران به ساوه (باند جنوبی از کنار گذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۸- محور دماوند- فیروزکوه (محدوده پمپ بنزین فیروزان)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱۵ شهریور لغایت ۲۴ آبان ۹۹، از ساعت ۱۲ الی ۱۸ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۶۰۰+۸۵ الی ۸۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۹ - آزادراه قزوین - کرج - تهران (باند جنوبی)، (حد فاصل امام زاده طاهر الی پمپ بنزین آفتاب)، واقع در استان البرز، از مورخ ۱ مهر لغایت ۳۰ مهر ۹۹، از ساعت ۲۲ الی ۴ روزهای شنبه تا سه شنبه، چهارشنبه هر هفته، بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری از کیلومتر ۳۱ الی ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کد خبر 443327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.