شورایاران تاسیس شبکه فاضلاب را از آبفا مطالبه کنند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شبکه فاضلاب در منطقه ۲۱ و ۲۲ اجرا نشده و شورایاران باید آن‌ را مطالبه کنند و از سازمان آبفا بخواهند که تأسیس شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: ماده ۳۰ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران تصریح می‌کند شهرداری موظف به تشکیل صندوق توسعه محیط زیست جهت ایجاد سازوکارهای لازم برای توسعه آن است اما تاکنون به رغم اینکه چند بار تذکر داده‌ایم اما هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به انعقاد توافقنامه میان وزارت نیرو و شهرداری در جایگزینی پساب و آب خام، افزود: پروژه‌های از این دست در راستای هوشمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مدیریت پسماند اجرا شده و از جمله اقدامات خوب شهرداری تهران بشمار می‌آید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: با اجرای طرح جامع مدیریت پسماند که تا آبان ماه عملیاتی می‌شود و عملیاتی سازی طرح کاپ، می‌توان به تأمین خواسته‌های شهروندان و مدیران شهری در حوزه پسماند امید داشت.

وی همچنین با بیان اینکه شبکه فاضلاب در منطقه ۲۱ و ۲۲ اجرا نشده، خاطرنشان کرد: این موضوع از ضرورت‌هاست و حتماً شورایاران باید آن را مطالبه کنند و از سازمان آبفا بخواهند که این شبکه تأسیس شود.

کد خبر 443171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.