قاسمی: بدشانسی نیاوریم، قهرمان می‌شویم

کاپیتان تیم دو و میدانی سپاهان گفت: خدا را شکر امسال سپاهان قوی‌تر از سال گذشته و با داشتن بودجه‌ای خوب وارد لیگ شده است و امیدوارم که امسال نیز قهرمان شویم.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط فنی مرحله اول لیگ دو و میدانی، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات لیگ برگزار شد و کیفیت آن و نحوه برگزاری آن مانند سال گذشته بود و در حالت کلی شرایط فنی خوبی داشت.

وی در ارتباط با امکانات و پیست مسابقات، ادامه داد: آفتاب انقلاب پیست استاندارد و مناسبی است، اما تنها بدی آن وجود باد منفی است که در برخی مواقع، رکوردها را خراب می‌کند.

قاسمی با اشاره به شناخت دیگر رقیبان و قهرمانی سپاهان، خاطرنشان کرد: اگر بدشانسی نیاوریم و ورزشکاران ما مصدوم نشوند به احتمال زیاد سپاهان قهرمان خواهد شد. امسال همه دو و میدانی کاران تیم شرایط خوبی دارند و برای مراحل دوم و سوم آماده می‌شویم.

دونده تیم ملی ایران در ارتباط با حمایت‌های باشگاه سپاهان از تیم دو و میدانی، افزود: خدا را شکر امسال سپاهان قوی‌تر از سال گذشته و با بودجه‌ای خوب وارد لیگ شده است و امیدوارم که امسال نیز قهرمان شویم.

قاسمی در رابطه با رکوردشکنی فرزانه فصیحی دیگر دونده تیم سپاهان، ادامه داد: فصیحی یکی از دونده‌های خوب اصفهان است که رکورد لیگ باشگاهی را شکست و اگر به همین روند ادامه دهد می‌تواند ورودی المپیک را کسب کند.

کد خبر 443131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.