روزنامه‌های ورزشی ۱۸ شهریور؛ محرم مثل پیرلو

در حالی که مدت زیادی از انتخاب پیرلو به عنوان یک بازیکن از جنس یوونتوس به عنوان سرمربی این تیم نمی‌گذرد حالا با انتخاب محرم به عنوان سرمربی سپاهان بسیاری این دو انتخاب را شبیه یکدیگر می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۱۸ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مجیدی گفت استقلال را تنها نگذارید" به اظهارات نامجو مطلق سرمربی موقت استقلال پرداخت، کسی که با اظهارات خود تلاش دارد مشکلات پیش آمده در استقلال را به نحوی بر دوش سعادتمند بگذارد.

"گل" با عنوان"دربسته بان" به وضعیت نابسامان استقلال در خط دروازه این تیم در آسیا پرداخت، جایی که پور حمیدی در تمرینات غیبت کرده، وضعیت مظاهری نامعلوم است و حسینی مثل تمام طول فصل به دروازبان اول استقلال بدل خواهد شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بعد از استقلال نوبت پرسپولیس است" مدعی شد وکیل برانکو نسبت به پرسپولیس موضعی نظیر شفر دارد و این موجب می‌شود پرسپولیس در آستانه محرومیت‌ها و جریمه‌های سنگین باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ضرر ۱۸ میلیاردی علیپور به خاطر تعلل پرسپولیس" مدعی شد علیپور به دلیل تعلل پرسپولیس در مذاکره متحمل ضرر ۱۸ میلیاردی شده است و همین موضوع باعث عدم توافق دو طرف شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"هیچ وقت پیشنهاد رشوه نداشتم" به اظهارات علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایران پرداخت، کسی که یکی دو سال گذشته را در استرالیا پشت سر گذاشته و مدعی است در ایران نیز هرگز پیشنهاد رشوه برای داوری نداشته است.

"شوت" با عنوان "مشکل استقلال ۱۰ روزه حل می‌شود" به اظهارات احمد سعادتمند در مراسم معارفه نامجو مطلق پرداخت، اظهاراتی که عدم تحقق آن محرومیت‌های سنگینی را برای آبی‌پوشان رقم خواهد زد.

" پرسپولیس" با عنوان"آمدنش بهر چه بود" به همراه عکس اوساگونا به بررسی دلایل حضور بازیکنی در پرسپولیس پرداخت که تنها دستاورد آن یک گل در بازی تشریفاتی مقابل سایپا پرداخت و خواستار بررسی‌های بیشتر برای خریدهای خارجی پرسپولیس شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "اصفهان مثل تورین محرم مثل پیرلو" انتخاب محرم را یک انتخاب هیجان‌انگیز خطاب کرد و این انتخاب را همچون حضور پیرلو روی نیمکت یوونتوس دانست، دو سرمربی جوان و بدون رزومه آنچنانی که در سودای کسب موفقیت با تیم‌های سابق خود هستند.

کد خبر 443071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.