آقای بنا، پا پس نکش!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی خطاب به سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آقای بنا دیدی که در المپیک لندن وقتی بچه‌های تو طلا گرفتند، خودت گریه کردی و 80 میلیون ایرانی هم اشک ریختند. پس الان هم پا پس نکش.

به گزارش ایمنا، محمدرضا طالقانی، در واکنش به استعفای پیامکی محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: خودم می‌روم دنبال بنا و تا المپیک نباید از این حرف‌ها داشته باشیم. قهر ممنوع؛ به خاطر مردم و کشتی باید کنار علیرضا دبیر بایستیم. وزیر ورزش به من گفت مدیران فدراسیون جوان هستند و تو باید عضو هیئت رئیسه باشی، من هم گفتم به احترام کشتی و به خاطر المپیک می آیم. من هم الان خودم از محمد بنا درخواست می‌کنم که برگردد.

وی افزود: چندین بار در دوره ما محمد بنا قهر کرد و من توسط دوستان او را آوردم و هر چیزی گفت، گفتم قبول است. حاصل آن را هم دیدیم. الان هم از محمد بنا می‌خواهم که بیاید و به خاطر مردم کار کند. آقای بنا دیدی که در المپیک لندن وقتی بچه‌های تو طلا گرفتند، خودت گریه کردی و ۸۰ میلیون ایرانی هم اشک ریختند. پس الان هم پا پس نکش.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی تصریح کرد: ما نوکر این مردم هستیم و باید بایستیم و کار کنیم. همه مشقت‌ها از جمله بی‌پولی را به جان بخر. الان وقت قهر نیست تا ان‌شاالله در مردادماه سال آینده مردم به نشانه شایستگی سرشان را بلند کنند. در این همه مشکلات حداقل یک نفس راحت بکشند. خودت به من گفتی باید جانمان را برای این مردم بدهیم.

کد خبر 443023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.