۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
 میلان انتخاب تونالی

باشگاه میلان جدی ترین مقصد ستاره جوانی است که بسیاری او را شبیه به آندره آ پیرلو می‌دانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، انتقال ساندرو تونالی به جمع روسونری را می‌توان تقریباً قطعی دانست، آن هم در حالی که رئیس باشگاه فعلی این بازیکن یعنی برشا اعتراف کرد تمایل داشته این بازیکن را به رم بفروشد.

ستاره جوان و بیست ساله‌ای که از هفده سالگی در تیم برشا بازی کرده؟ به زعم بسیاری از کارشناسان ایتالیایی جز بهترین بازیکن‌های مستعد حال حاضر ایتالیاست که توانایی قابل توجهی در بازی‌سازی دارد.

اگرچه باشگاه برشا موفق شده بود با کسب جواز حضور در سری آ، تونالی را در این تیم نگه دارد اما سقوط این تیم به دسته پایین‌تر باعث شد تا بالاخره سران این تیم تسلیم شوند و پیشنهادات تونالی را بررسی کنند.

شنیده شده است که تونالی پیش از پیشنهاد باشگاه‌های همچون بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده. از باشگاه‌های مطرح ایتالیایی نیز اینتری‌ها در جذب این بازیکن ناکام بوده‌اند.

اما حالا باشگاه میلان پا پیش گذاشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد و با توجه به علاقه شدید ساندرو تونالی از کودکی به این تیم، انتقال او به میلان ممکن شده است.

بر اساس تخمین‌ها ارزش قرارداد تونالی ده میلیون یورو خواهد بود که با در نظر گرفتن پاداش‌های گنجانده شده در آن، ممکن است به بیست میلیون یورو نیز برسد.

کد خبر 442815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.