روایتی از حال و هوای متفاوت باغ فردوس با آمدن مدیر محبوب + عکس

باغ فردوس، محل اصلی باشگاه سپاهان این روزها با آمدن محمدرضا ساکت شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از ۱۰ روز از بازگشت دوباره ساکت به جایگاه مدیرعاملی سپاهان می‌گذرد و حال و هوای باغ فردوس به کلی عوض شده است. ساکت که مدیر محبوبی میان هواداران طلایی‌پوش است، با استقبال حداکثری آن‌ها و همچنین مقبولیت فراوان از سوی کارکنان این باشگاه پا به مقر اصلی سپاهان در باغ فردوس گذاشته است.

باغ فردوس مجموعه‌ای در کنار کوه آتشگاه اصفهان است که تمرینات تیم‌ها و همچنین کادر اداری باشگاه سپاهان در آن قرار دارد. تغییرات جدید این مجموعه از همان ابتدا ورود به آن از درب شماره ۳ که ویژه باشگاه سپاهان است، به چشم می‌خورد. دو بنر بزرگ توسط کانون هواداران باشگاه سپاهان کنار در کنار ورودی باغ فردوس نصب شده که یکی از آن‌ها تصویری از محمدرضا ساکت و با زیرنویس قابل توجه "آمد بهار جام‌ها" است و دیگری با عکسی از عظیمیان، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه از او به دلیل انتخاب مدیرعامل محبوب هواداران قدردانی شده است.

این روزها باغ فردوس نیز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا کاملاً قرنطینه است و اجازه ورود هیچ شخصی به جز کارکنان و ورزشکاران باشگاه سپاهان به سایر بخش‌های این مجموعه داده نمی‌شود. البته شاید بتوان برگزاری جلسات و مذاکرات مهم برای نقل و انتقالات و شاید درز نکردن آن به بیرون را بتوان دلیل دیگری از امنیتی کردن اینچنین مجموعه باشگاه سپاهان دانست.

ساختمان اداری باشگاه مثل چند ماه قبل همچنان عملیات بازسازی‌اش ادامه دارد و پیشرفت محسوسی داشته است. نشاط در چشمان بسیاری از مدیران و کارکنان قدیمی مجموعه سپاهان که سابقه کار با ساکت را دارند به وضوح دیده می‌شود، اما عده‌ای نیز چهره‌شان روایت حس متفاوتی را دارد.

حال و هوای ورود مدیر محبوب سپاهانی‌ها در زمین تمرین این تیم در مجموعه باغ فردوس به چشم می‌خورد؛ پوسترهای خوش رنگ و طلایی و سیاه کانون هواداران سپاهان در کناره‌های زمین تمرین نوید یک شروع دوباره را برای طلایی‌پوشان می‌دهد، همچنین در بین این پوسترها عکس محمدرضا ساکت و عظیمیان به چشم می‌خورد.

چمن زمین تمرین نیز در بخش‌هایی در حال بازسازی است، تا مقدمه‌ساز بازسازی توان سپاهانی شود که همین چند سال پیش با محمدرضا ساکت و امیر قلعه نویی سه سال متوالی مسابقات ایران را فتح کرد و حالا با بازگشت ساکت و انتخاب یک مربی از جنس سپاهان، محرم نویدکیا، امیدها به احیای سپاهان آغاز شده است.

کد خبر 442723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.