حمید محمدی رئیس هیئت وزنه برداری شد

حمید محمدی با کسب ۱۶ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه به مدت چهارسال رئیس هیئت وزنه برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز -چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه _ مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد که حمید محمدی با با کسب ۱۶ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان شد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم گفت: ایام سوگواری محرم را تسلیت می‌گویم، امیدوارم سیره امام حسین (ع) را سر لوحه و الگو زندگی خودمان قرار بدهیم. اگر حوزه ورزش روح ایثار را نداشته باشد تهی و خالی می‌شود، امیدوارم سرلوحه همه ورزشکاران ایثار و آزادگی باشد.

وی ادامه داد: استان اصفهان یکی از استان‌های پیشرو در وزنه برداری در همه رده‌های سنی است. بانوان نیز پا به پای آقایان در حال شرکت در مسابقات هستند و از حقوق برابری برخوردارند.

طباطبایی اضافه کرد: در حوزه استعدادیابی برنامه‌های زیادی داریم و سعی داریم پتانسیل‌ها را کشف کنیم. برنامه راهبردی توسعه ورزش را ترسیم کرده و انتظار زیادی را از وزنه برداری داریم و آرزومندم استعدادهای خوبی به این رشته معرفی شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: این اداره کل برنامه‌ها و سیاست‌های خود را برای استعدادیابی دارد و این هیئت باید از پتانسیل‌ها و استعدادها حمایت کند تا استعدادها کشف شوند تا آن‌ها را در آینده بر روی سکوهای مهم جهانی ببینیم.

طباطبایی با بیان اینکه استعدادهای زیادی مانند سهراب مرادی در اصفهان بوده‌اند، گفت: امیدوارم چنین قهرمانانی که برای سرافرازی ایران تلاش کرده‌اند بازهم ظهور پیدا کنند زیرا اصفهان پتانسیل بالایی در این رشته دارد. سعی داشتیم با هماهنگی فدراسیون این مجمع را برگزار کنیم تا بتوانیم فردی که برای این رشته دلسوز، همسو و هم‌راستا با اداره کل و فدراسیون باشد.

وی ادامه داد از رئیس جدید هیئت تقاضا دارم شورای راهبردی را راه اندازی کند، زیرا کمک زیادی به پیشرفت این رشته می‌کنند. اگر امروز نگاه ویژه به وزنه برداری ایران می‌شود بخاطر نتیجه مدیریت قوی در این رشته است.

به گزارش ایمنا، حمید محمدی در بین چهار کاندید دیگر توانست با ۱۶ رأی به مدت چهار سال به ریاست هیئت وزنه برداری برسد.

کد خبر 442094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.