ممکن است با تکسیرا به مسابقات آسیایی برویم/ آقایی خودش نخواست با سپاهان ادامه دهد

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه سپاهان گفت: در حال حاضر تکسیرا همانند دو بازی آخر سرمربی سپاهان است. باید مذاکراتمان را تا یک جایی روی یک سرمربی جمع بندی کنیم. اگر سرمربی به بازی‌های آسیایی برسد، در خدمتش خواهیم بود اگر طولانی‌تر شود، ممکن است با تکسیرا به مسابقات آسیایی برویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پزشک امروز سه شنبه - ۱۱ شهریور ماه - با حضور به همراه محمدرضا ساکت در گلستان شهدا اصفهان، با بیان اینکه انتخاب سرمربی مهم‌ترین دغدغه باشگاه سپاهان است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب سرمربی قطعاً یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باشگاه سپاهان در این چند وقت پیگیر بوده و انتخاب سرمربی بزرگترین دغدغه‌مان هست. طبق قانون جدیدی که در خصوص جذب مربیان و بازیکنان خارجی آمده و توضیحات شب گذشته نوربخش، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر و تاکید بر اینکه حتی امکان بازگشت استراماچونی و کالدرون وجود ندارد، برنامه‌های ما (باشگاه سپاهان) مقداری دست خوش تغییر شد.

سخنگوی سپاهان افزود: با حضور آقای ساکت که امروز سکان را به دست می‌گیرند، جلساتی را خواهیم داشت و گزینه‌هایی که وجود دارد را بررسی می‌کنیم. هکچنین خروجی‌های مذاکراتی که از قبل انجام شده را برای مدیرعامل جدید روی میز گذاشته و انشاالله تصمیمی خواهیم گرفت که دل هوادار شاد و تضمین کننده موفقیت‌مان در فصل آینده باشد.

پزشک با بیان اینکه باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که هیچ مشکلی در جذب بازیکنان خارجی نداشت، نسبت به قانون جدید منع جذب خارجی‌ها واکنش نشان داد و خاطر نشان کرد: این تصمیمی است که با توجه تفاوت نرخ ارز و مشکلاتی که در قرارداد باشگاه‌ها بوده، گرفته‌اند. به جرئت می‌توانیم بگویم که باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که هیچ مشکلی در جذب و پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان خارجی نداشته است. نمی‌گوییم مبالغ بالا بوده، اما طبق برنامه و بودجه پیش رفته است. وقتی برنامه و بودجه وجود داشته باشد، طبق آن هزینه شده و کم و کسری نیز پیش نمی‌آید.

وی با اشاره به شایعاتی در خصوص بی‌اشکال بودن جذب مربیان خارجی توسط برخی تیم‌ها، اضافه کرد: مشکلی از این بابت نداشتیم و یکی از گلایه‌هایمان این است که چرا باشگاه‌هایی که مشکل خاص و پرونده‌ای با بازیکنان یا مربی خارجی نداشته و تنها سپاهان هم نبوده، نیز منع شده‌اند؟ ولی از سوی دیگر گلایه‌مند بودیم که صحبت‌هایی مطرح می‌شد که فلان باشگاه می‌تواند فلان مربی را بیاورد و به یکباره دیدیم برای بعضی باشگاه مسیری باز شد. طبق آنچه شب گذشته آقای نور شرق گفتند، اگر قانون برای همه به مساوات باشد قابل تامل‌تر است و به دنبال برنامه‌ها و گزینه‌های داخلی‌مان خواهیم رفت. در حالی که گلایه‌مان همچنان پا برجا است.

پزشک در رابطه با آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سپاهان، تصریح کرد: تمدیدهایمان تقریباً انجام شده و مشکلی از این بابت با بازیکنان نداریم. اسماعیلی‌فر نیز روز گذشته به سر تمرین رفت و بازی‌هایش را شروع کرد. در یکی دو پست هم نیاز به تقویت داریم که مذاکراتش انجام شده و نهایی بشود تا بتوانیم اسامی‌اش را اعلام کنیم.

عضو هیئت مدیره سپاهان در پاسخ به این سوال که ممکن است تکسیرا در لیگ قهرمانان و در صورت کسب نتایج قابل قبول، هدایت سپاهان را بر عهده گیرد، گفت: در حال حاضر تکسیرا همانند دو بازی آخر سرمربی سپاهان است. باید مذاکراتمان را تا یک جایی روی یک سرمربی جمع بندی کنیم. اگر سرمربی به بازی‌های آسیایی برسد، در خدمتش خواهیم بود اگر طولانی‌تر شود، ممکن است با تکسیرا به مسابقات آسیایی برویم.

وی افزود: امروز ایشان سرمربی است و باید با قدرت تیم را تمرین داده و تاکتیک‌ها را پیاده کند. نمی‌توانیم تیم را رها و منوط به انتخاب سرمربی بگذاریم می‌خواهیم پرقدرت در آسیا حاضر شویم و این سکان را تکسیرا مثل دو امدادی در اختیار سرمربی بعدی قرار دهد. باید سناریوهای مختلفی را داشته باشیم. اگر مربی‌مان زودتر از بازی‌های آسیایی رسید که چه بهتر اما اگر بنا بر دلایلی طولانی‌تر شد، بازی‌های آسیایی را تکسیرا خواهیم رفت و فعلاً اسم ایشان به عنوان سرمربی به AFC ارسال شده است.

پزشک با اشاره به اینکه جدایی سعید آقایی با درخواست این بازیکن انجام شده، اظهار کرد: با آقایی صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم که بماند. خودش نخواست که با سپاهان ادامه دهد و گفت ممکن است بحث پیشنهاد خارج کشور و یا داخلی را داشته باشد. بازیکنی که قلبش با تیم نباشد نمی‌توانید به اجبار در تیم نگه دارید. خروجی‌هایی که از تیم داریم همان یکی دو مورد بوده که به نظر خود بازیکنان انجام شده است.

سخنگوی باشگاه سپاهان با رد حضور محسن مسلمان در لیست خروجی، خاطر نشان کرد: مسلمان در لیست خروجی نیست.

پزشک با بیان اینکه لیست خروجی‌ها را بر عهده سرمربی بعدی گذاشته‌ایم، تصریح کرد: بازیکنان باکیفیتی که هر سرمربی بیاید به آن‌ها نیاز دارد را جذب خواهیم کرد اما بحث خروجی‌ها را بر عهده سرمربی بعدی خواهیم گذاشت. الان یک نفر را از لیست خارج کنیم و او بگوید که به این بازیکن نیاز داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استنلی سپاهان را در لیگ قهرمانان همراهی خواهد کرد؟ گفت: کیروش استنلی و تمام بازیکنان‌مان تا فصل بعد قرار دارند.

پزشک با بیان اینکه از پس وظیفه پاسخگویی بر عهده ساکت خواهد بود، اظهار کرد: باشگاه تا امروز و انتصاب آقای ساکت مدیرعامل نداشت و هیئت مدیره وظیفه سخنگویی را به من منتقل کرده بود و از این به بعد سخنگویی را به آقای ساکت با توانمندی‌ای که در زمینه رسانه دارد، محول خواهیم کرد.

کد خبر 441838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.