روزنامه‌های ورزشی ۱۱ شهریور؛ خواب کابوس وار

برخی رسانه‌ها مدعی شدند تیم فوتبال الغرافه فطر به یحیی گل محمدی سرمربی فعلی سرخ‌پوشان پیشنهاد رسمی داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه‌شنبه ۱۱ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "برانکو، استراماچونی و سفر برگردند تا رضایت بدهند" به گزینه شدن سرمربیان خارجی پرسپولیس و استقلال برای هدایت دوباره این تیم‌ها پرداخت، موضوعی که به ادعای بسیاری از حقوقدان‌ها باعث کاهش ضرر و زیان قرارداد قبلی بین دو طرف می‌شود.

"گل" با عنوان"پیشنهاد رسمی اما فیک خارجی" به نقشه جدید دلال‌ها برای بالا بردن قیمت بازیکنان ایرانی پرداخت، موضوعی که گویا در خصوص چند بازیکن نیز رخ داده است و اخبارها خبر از قراردادهایی سنگین برای ماندن ستاره‌های سرخابی حکایت می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پایان تیم برانکو با کوچ ستاره‌ها" به جدایی بیرانوند، فسخ قرارداد ترابی با پرسپولیس و غیبت بشار رسن و علی علیپور در تمرینات روز گذشته پرسپولیس پرداخت، بازیکنانی که با برانکو پرسپولیس را به اوج رساندند و حالا یکی یکی در حال جدایی هستند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "خط قرمز روی نام رادو" به تغییرات پرسپولیس در خط دروازه این تیم پرداخت، جایی که به ادعای این روزنامه رادوشویچ به عنوان یکی از آخرین میراث برانکو جایی برای فیکس شدن و بازی ندارد و پرسپولیس در فکر جذب حامد لک و رشید مظاهری است.

"ایران ورزشی" با عنوان"پیشنهاد رسمی الغرافه به یحیی" به احتمال لژیونر شدن سرمربی پرسپولیس بعد از جدایی قطعی بیرانوند و ترابی و جدایی احتمالی بشار رسن و علیپور پرداخت، اتفاقی که پرسپولیس را بیش از پیش در راه سیاهی قرار می‌دهد که پایانی نامعلوم دارد.

"شوت" با عنوان "درخواست ۱۰ میلیاردی ترابی" به فسخ ناگهانی قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس پرداخت، اتفاقی که هافبک گلزن و خلاق سرخ‌پوشان را بیش از پیش به بازی در قطر و حتی اروپا نزدیک می‌کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"خواب کابوس وار" به جدایی ترابی از پرسپولیس پرداخت، این روزنامه همچنین مدعی شد اتفاقی که برای هافبک ملی‌پوش آنها رخ داده است به زودی چ برای بشار رسن و یحیی گل محمدی نیز رخ خواهد داد.

"صدای سپاهان" با عنوان "قوی‌تر از همیشه برای سپاهان بزرگ می‌جنگم" به اظهارات گئورگی ولیسیانی پرداخت، کسی که در کنار محمد طیبی، عزت الله پورقاز و شایان مصلح می‌تواند فصلی طلایی را در دفاع سپاهان رقم بزند.

کد خبر 441800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.