بهره برداری از ۸۵ طرح عمرانی لنجان/ راه‌اندازی موزه تخصصی آب سمنان

در این بسته خبری از پاکسازی بلوار نسیم شمال قزوین تا احداث بوستان کودک ۲.۵ هکتاری در سنندج و ساماندهی بازارهای هفتگی شهر صدرا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

استفاده از شیوه‌های نوین مجازی توسط شهرداری زنجان

صالح رشوند، سرپرست مرکز علمی کاربردی همیاری شهرداری زنجان گفت: این مرکز با استفاده از شیوه نوین مجازی، در ترم تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در سه رشته در مقطع کاردانی و یک رشته در مقطع کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.

پروژه پردیس سینمایی خلخال اجرا می‌شود

فرهاد خوگر، سرپرست شهرداری خلخال گفت: پروژه مشارکتی احداث پردیس سینمایی این شهر حذف نشده و تنها زمین محل اجرای آن تغییر یافته است.

بهره برداری از ۸۵ طرح عمرانی در لنجان

۸۵ طرح عمرانی، کشاورزی، مخابراتی، فرهنگی، مذهبی با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان در شهرستان لنجان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه برق رسانی سایت زباله شهر جویبار

پروژه برق رسانی به زمین زباله شهر جویبار که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان اجرا شده بود، به بهره‌برداری رسید.

راه اندازی موزه تخصصی آب در سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: تا پایان بهمن ماه موزه تخصصی آب در خانه تاریخی بهمن راه‌اندازی می‌شود.

پاکسازی پسماندهای ساختمانی بلوار نسیم شمال قزوین

عوامل اجرایی ایستگاه شماره ۲ خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین به منظور رفع آلودگی‌های زیست محیطی و بصری پسماندهای ساختمانی تقاطع نسیم شمال تقاطع بلوار تاکستان را جمع آوری و به ایستگاه دفع پسماندهای ساختمانی لیا منتقل کرد.

احداث بوستان کودک در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز احداث بوستان کودک در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در نایسر خبر داد و گفت: احداث فضای سبز، اجرای دیوار نگاری، نصب المان کودک و ست بازی کودکان از جمله اقدامات در جهت احداث این بوستان است.

ترمیم آسفالت در حوزه منطقه سه شهری ساری

به منظور سهولت عبور و مرور و بهسازی معابر لکه گیری و ترمیم آسفالت در معابر و خیابان‌های حوزه منطقه سه شهری اجرا شد.

بازپیرایی دو میدان سبزوار

با دستور سیدعلی کوشکی، شهردار سبزوار دو میدان کوی گلستان بهسازی و بازپیرایی می‌‎شود.

ساماندهی بازارهای هفتگی شهر صدرا

بهمن صفرپور، معاون فنی و اجرایی شهردار صدرا گفت: زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع جهت برپایی بازارهای هفتگی به صورت ثابت و یکپارچه نظر گرفته شده است.

کد خبر 441709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.