ایرانپوریان از سپاهان خداحافظی کرد + عکس

ایرانپوریان با انتشار پستی جدایی‌اش از طلایی‌پوشان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ایرانپوریان که دو فصل پیش همراه با آمدن قلعه‌نویی به سپاهان راهی اصفهان شده بود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود  با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

در متن خداحافظی این بازیکن آمده است: "امروز که با شما هواداران خونگرم سپاهان بزرگ صحبت می‌کنم، بیشتر از دو سال از آن روزی که پیراهن طلایی و درخشان را در دست گرفتم و برای تحقق رویاهای بزرگ یا علی گفتم، می‌گذرد. شکر که مرا در تمام این مدت کنار شما مهربان‌ها در دیار نصف جهان قرار داد و توانستم در پایتخت تمدن ایران عزیز بر دانسته‌هایم بیفزایم. خدا را شاهد می‌گیرم که در این مدت هرچه در توان داشتم به اخلاص گذاشتم و با وجود بدشانسی‌های ناشی از مصدومیت‌های متوالی و برخی ناملایمتی‌های موجود اما هدفی جز سربلندی سپاهان دوست داشتنی نداشتم.

حالا که مجبورم جمله کلیشه‌ای هر "آمدنی، رفتنی دارد" را تکرار کنم و از شما مهربانان خداحافظی کنم، باید تشکر ویژه ای از مدیران باشگاه، اعضای کادر فنی، هم‌تیمی‌هایم و به خصوص اصفهانی‌های بامحبت داشته باشم.
دقیق که می‌شوم، می‌بینم جز خاطرات خوب و بی نظیر از دو سال زندگی در اصفهان هیچ در ذهنم باقی نمانده و همین برای خوب شدن حالم کافی است. یا حق. "

کد خبر 441683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.