دعواهای سیاسی نباید مخل پاسخگویی مطالبات شهروندان باشد

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: باید جدل‌های داخلی شورا را برای داخل جمع خودمان بگذاریم زیرا مردم چه گناهی کرده‌اند که ما به خاطر مشکلات سیاسی دعوا کنیم و در نهایت به ضرر آنها تمام شود.

اسلام باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه با پیشنهاد اعضای شورای شهر و تمایل شخصی تصمیم به نامزدی برای تصدی جایگاه ریاست شورا گرفتم، اظهار کرد: در صورت اعتماد اعضای شورا و انتخابم به عنوان رئیس شورا، جو شورا را به سمت و سوی آرامش پیش خواهیم برد تا با همدلی و وحدت بتوانیم کاری برای مردم شهر انجام دهیم که در شأن آنها باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم امورات را به سمت و سویی ببریم که در جهت پیشرفت مردم باشد؛ هر چند گروهی هم ناراحت می‌شوند اما موظف هستیم پیگیر تحقق مطالبات مردم باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: هر اندازه جو شورا و همچنین جو شهرداری در آرامش بوده و تمرکز بر ساماندهی امورات شهروندان باشد بهتر می‌شود کارها را انجام داد و به ارائه خدمت پرداخت؛ مردم جز خدمات چیز دیگری نمی‌خواهند.  باید جدل‌های داخلی شورا را برای داخل جمع خودمان بگذاریم. مردم چه گناهی کرده‌اند که ما به خاطر مشکلات سیاسی دعوا کنیم و در نهایت به ضرر آنها تمام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه چندسال از شروع این دوره شورا می‌گذرد تجربه‌ها بیشتر شده و باید از اعضا بخواهیم برای ارائه خدمات به مردم وقت بگذارند و در صدد پیگیری تحقق مطالبات آن‌ها باشند؛ هر چه مطالبه‌گری ما بیشتر باشد مردم بیشتر منتفع خواهند شد.

باوقار در تشریح برنامه‌های سال چهارم شورا، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع کرونا همین که بتوانیم پروژه‌های نامام را کامل کنیم باری از دوش خود برداشته‌ایم بنابراین تلاش خواهیم کرد در محله‌های قدیمی و بافت فرسوده خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در سال کاری پیش رو پروژه جدیدی را شروع نخواهیم کرد و اتمام پروژه‌های قبلی را در اولویت کاری قرار خواهیم داد. خاطرنشان کرد: لازم است در خصوص توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های جدید، تنظیف و آسفالت خیابان‌ها و پارک‌ها بهتر عمل کنیم.

کد خبر 441670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.