تنت در اولین هفته اکران ۵۳ میلیون دلار فروخت

انگاشته، فیلم جدید کریستوفر نولان، در هفته جاری به صورت بین‌المللی اکران شد و فروش فوق العاده ۵۳ میلیون دلاری داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این فیلم که از ابتدا نیز به عنوان عاملی برای احیای سینماها پس از تعطیلی چند ماهه شناخته می‌شد، بالاخره به صورت رسمی در ۴۱ کشور دنیا اکران شد. در این بین انگلیس با ۷.۱ میلیون، فرانسه با ۶.۷ میلیون، کره جنوبی با ۵.۱ میلیون و آلمان با ۴.۲ میلیون دلار فروش بیشترین سهم را در فروش فوق‌العاده این فیلم داشته‌اند.

این آمار در حالی ثبت شده که تنت هنوز در ایالات متحده، روسیه و چین اکران نشده و نوبت اکران این فیلم در این کشورها هفته بعد است. اکران تنت در ابتدا در ماه جولای میلادی اعلام شده بود که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تا ماه جاری میلادی به تعویق افتاد. با این حال این فیلم شروع اکرانی بهتر از انتظار داشته و دارای ارزش بسیار زیادی در بازگشت صنعت سینما به وضعیت پیش از پاندمی است.

تهیه و تولید تنت بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار هزینه داشته که این مبلغ به علاوه هزینه‌های جانبی باعث سخت‌تر شدن سوددهی این فیلم خواهد بود.

توبی امریش، مدیرعامل شرکت وارنر برادرز سازنده این اثر در این‌باره گفت: ما شروع بسیار خوبی در سراسر دنیا داشتیم و نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم. کریستوفر نولان یک بار دیگر فیلمی فاخر که ارزش تماشا در سینما را دارد ساخته است و ما خوشحالیم که تماشاگران از سراسر دنیا به تماشای تنت می‌آیند.

گفتنی است که تنت، آخرین اثر کریستوفر نولان، کارگردان مشهور هالیوود است؛ وی تجربه ساخت فیلم‌هایی مثل میان‌ستاره‌ای، دانکرک، تلقین و سه‌گانه بتمن را در کارنامه خود دارد. از بازیگران تنت می‌توان به اسامی دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی اشاره کرد.

کد خبر 441606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.