یخچال دو قلو خانه‌ای در اهواز را به آتش کشید

آتش گرفتن یک خانه در اهواز با یخچال دو قلو، زمین گیر شدن شرور فریمانی با شلیک گلوله، آتش سوزی در محله گمرک مهاباد، سقوط جوانی در الموت قزوین، مرگ دلخراش یک مرد در نی ریز و مرگ دو عابر پیاده در آشخانه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: اتصال برق یخچال دو قلو سبب آتش سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در کوی نبوت شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و نیروهای آتش نشانی بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

وی با بیان اینکه این حادثه در کوی نبوت اتفاق افتاده بود، افزود: ستاد فرماندهی سازمان نیروهای عملیات ایستگاه ۶۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه آتش سوزی بر اثر اتصال برق یخچال دو قلو اتفاق افتاده بود، تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده با قطع جریان برق و گاز و به کارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را کنترل و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

وی اضافه کرد: آتش سوزی موجب دود گرفتگی ساختمان مسکونی شد که آتش نشانان دودهای معلق در هوا را با استفاده از فن‌های مخصوص به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

زمین گیر شدن شرور فریمانی با شلیک گلوله

مأموران انتظامی فریمان شرور سابقه دار و تحت تعقیبی را که با سلاح سرد به پلیس حمله‌ور شده بود، را با شلیک گلوله در این شهر زمین گیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ضرب و شتم و سرقت به عنف در فریمان توسط فردی شرور، مأموران انتظامی بخش قلندر آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

جواد خرسند افزود: آنها این فرد شرور و اخلال‌گر در نظم و امنیت عمومی را که با سلاح سرد به پلیس نیز حمله‌ور شده بود با شلیک گلوله زمین گیر کردند.
تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان فراری این پرونده همچنان ادامه دارد.

آتش سوزی در محله گمرک مهاباد

آتش سوزی در محله گمرک مهاباد قبل از سرایت به خانه‌های مسکونی مهار شد و مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد در این زمینه گفت: آتش نشانان با حضور به موقع آتش سوزی پوشش گیاهی در این شهرستان را مهار کردند.

رحمان احمدی اظهار کرد: در پی تماس مردمی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی پوشش گیاهی در محله گمرک یک گروه از نیروهای امدادی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با اطفای به موقع حریق مانع از سرایت آن به منازل مسکونی اطراف شدند، افزود: عامل انسانی و سهل انگاری مهم‌ترین علت بروز این حوادث است، انداختن هر گونه شیشه و بطری در مراتع، پوشش گیاهی و جنگل‌ها، به خاطر وجود خاصیت ذره بینی در این مواد و عبور نور خورشید با قدرت گرمایی بیشتر باعث آتش سوزی در سطح منابع طبیعی می‌شود.

سقوط جوانی در الموت قزوین

تیم جمعیت هلال احمر قزوین برای زنده ماندن یک جوان الموتی ساعت‌ها تلاش کردند و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط فردی به دره در روستای پیچ بن الموت شرقی خبر داد.

حکمت اله هاشمی گفت: فردی در روستای یچ بن الموت شرقی به دره سقوط کرد که برای نجات وی بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه معلم کلایه به موقعیت حادثه اعزام شد.

هاشمی افزود: امدادگران در عملیاتی سخت و طاقت فرسا فرد مصدوم را نجات و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

مرگ دلخراش یک مرد در نی ریز

مردی در نی ریز دچار حادثه مرگباری شد و بعد از گذشت چند ساعت جنازه وی را از لا به لای آهن‌ها بیرون بکشند و رئیس اورژانس نی ریز در این زمینه گفت: واژگونی تریلر در ۴۵ کیلو متری محور نی ریز سیرجان یک فوتی برجا گذاشت.

وی افزود: در پی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلر تیم امداد و نجات پایگاه بین شهری حسن آباد جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز با هماهنگی مرکز کنترل عملیات استان فارس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تیم‌های اورژانس نی ریز، نیروی انتظامی و هلال احمر، فولاد غدیر، پلیس راهور و راهداری اقدام به رها سازی راننده تریلر کردند، اما راننده در دم جان باخته بود و این مأموریت بیش از دو ساعت طول کشید.

مرگ دو عابر پیاده در آشخانه

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابرپیاده در جاده آشخانه به جنگل گلستان دو کشته بر جای گذاشت.

علیرضا مظاهری اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری با ۲ عابر پیاده در دوراهی روستای اسلام آباد شهرستان مانه و سملقان به مرکز فرماندهی گزارش شد که در آن دو نفر از عابران به علت شدت ضربه جان باختند.

وی افزود: در این حادثه خودرو واژگون شد و راننده و یک سرنشین آن نیز مصدوم شدند و علت این حادثه در دست بررسی است.‌

کد خبر 441555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.