۲۰ تُن چوب بلوط قاچاق در اصفهان کشف و ضبط شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کشف و ضبط ۲۰ تُن چوب بلوط قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و تاکید کرد: با قاچاقچیان و خریداران چوب بلوط بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ علیرضا طاهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۲۰ تن چوب به همراه ۵۰۰ کیلوگرم زغال بلوط روز پنجشنبه حین گشت و بازرسی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در انبار یک کارگاه تولید زغال در شهرستان خمینی شهر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است، افزود: ارزش محموله توقیفی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به اینکه چوب بلوط از استان‌های زاگرسی مانند کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به اصفهان قاچاق می‌شوند، خاطرنشان کرد: کشف چوب و زغال بلوط و دستگیری و برخورد با متخلفان در ۹ ماهه اخیر نسبت به ۱۵ سال گذشته برابری می‌کند با وجود این شاهد هستیم که سودجویان همچنان برای کسب درآمد، میراث طبیعی و سرمایه‌های ملی را از بین می‌برند.

سرهنگ طاهری تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان با قاچاقچیان و خریداران چوب بلوط، قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و قاچاقچیان در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

کد خبر 441381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.