سعادتمند: امیدوارم تمام بدهی هایمان در فیفا حل شود

مدیرعامل باشگاه استقلال با رد ادعا مهدی علی نژاد که مدعی بود سفر سعادتمند بدون مجوز وزارت ورزش بوده عنوان کرد: با هماهنگی وزارت امروز خارجه و همکاری وزارت ورزش راهی ایتالیا شدیم.

به گزارش ایمنا، احمد سعادتمند در خصوص حضور استقلال در فینال جام حذفی اظهار و سفرش به کشور ایتالیا اظهار کرد: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که برنده بازی با پرسپولیس شدیم. خیلی خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. به کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان بابت این برد تبریک می گویم.

وی افزود: در این چند ماه درگیر پرونده‌های مختلف در فیفا شدیم و در ۲ ماه گذشته ۵ پرونده را مختومه کردیم. هفته گذشته ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات بویان را پرداخت کردیم و امیدوارم بقیه طلب این بازیکن را تا فردا انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: قرار بود در سفری که به اروپا داشتم ملاقاتی با شفر داشته باشیم اما به دلیل مباحث کرونا این مربی نتوانست از آلمان خارج شود و به ایتالیا سفر کند. ما مطالبات را به صورت تلفنی انجام دادیم ولی متأسفانه او به ما تخفیف نداد.

سعادتمند با اشاره به شکایت استراماچونی تصریح کرد: رقم شکایت این مربی بسیار سنگین بود و ما ۲ ماه پیش پیگیر حضور او و وکیلش در قطر بودیم اما به دلیل کرونا نشد این نشست برگزار شود. بعد از آن اتفاق از طریق سفارت ایتالیا در ایران و با همکاری وزارت امور خارجه یک مجوز ۵ روزه دریافت کردیم که این کار خیلی سخت بود.

وی تاکید کرد: تاریخ سفر اصلاً دست ما نبود چون ما ۲ ماه پیش اقدام کرده بودیم. ۲ روز کاری در ایتالیا جلسه داشتیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد که بتوانیم پرونده را یا مختومه کنیم یا با تخفیف این کار را انجام دهیم.امیدوارم تمامی بدهی‌هایمان را در فیفا حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: در تلاش هستیم تا هفته آینده مطالبات وینفرد شفر را پرداخت کنیم و پرونده این مربی را هم ببندیم.

سعادتمند در خصوص اینکه گلایه‌هایی در خصوص عدم حضور وی در دربی مطرح شده و حتی عنوان شده برای بازگشت استراماچونی به استقلال این سفر صورت گرفته است، تصریح کرد: من روز گذشته در اردو کنار بازیکنان بودم. کلاً سفر ما یک روز طول کشید و بیش از ۵ جلسه کاری برگزار کردیم. همانطور که گفتم تاریخ سفرم از قبل هماهنگ شده و ما اصلاً نمی‌دانستیم سپاهان را می بریم و اصلاً تاریخ دربی را نمی‌دانستیم.

وی تاکید کرد: برخی دوستان علاقه مند هستند برای استقلال حاشیه درست کنند ولی ما همه در کنار هم متحد تلاش می‌کنیم تا جام حذفی را کسب کنیم و به هواداران تقدیم کنیم. هدف اصلی ما توافق مالی برای کسر هزینه‌ها در دادرسی پرونده‌های شفر و استراماچونی بود.

مدیرعامل استقلال در خصوص شایعه بازگشت استراماچونی گفت: این مباحث در این شرایط نباید مطرح شود. ما به فینال حذفی رفتیم و اینکه دوستان یکسری مسائل را مطرح می‌کنند زیاد جذاب نیست.

وی در گفت و گو با شبکه خبر از اعلام رقم شکایت استراماچونی خودداری کرد و گفت: در این شرایط که در حال گرفتن تخفیف هستیم مطرح کردن رقم درست نیست. در حال مذاکره هستیم تا رقم را کاهش بدهیم و بعد رقم شکایت این مربی را اعلام کنیم.

مدیرعامل استقلال در شرایطی عنوان کرده که با مجوز وزارت امرو خارجه و وزارت ورزش راهی ایتالیا شده که مهدی علی نژاد چند روز پیش در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کرد این سفر بدون اطلاع و مجوز وزارت ورزش صورت گرفته است.

کد خبر 441255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.