بهره برداری از سرای محله بوستان فردیس/توسعه ترمینال و اپرون فرودگاه رامسر

در این بسته خبری از بدهی۲ هزار میلیارد ریالی ادارات دولتی به شهرداری آبادان تا افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری پاکدشت و توقف یک‌هزار و ۸۵ پروژه ساختمانی در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شهرداری خانه‌های متروکه و خالی از سکنه را تخریب کند

عباس نجفی، معاون قضائی دادگستری کل استان همدان با اشاره به تکلیف شهرداری‌ها مبنی بر تخریب خانه‌های متروکه، اعلام کرد: منازل متروکه و خالی از سکنه تبدیل به پاتوق و مکانی مناسب برای معتادان شده است که باید شهرداری‌ها با تخریب این اماکن از آنها رفع خطر کند.

بررسی ایمنی ساختمان‌های در حال احداث ارومیه

ابراهیم شاد قوشچی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: ایمنی ساختمان‌های در حال احداث با هدف پیشگیری از وقوع حوادث بررسی می‌شود.

هیچ زباله‌ای در «دره بادامی» گیلان سوزانده نمی‌شود

حمیدرضا قهاری، معاون شهرداری گیلان گفت: هیچ زباله‌ای در «دره بادامی» شهر گیلان سوزانده نمی‌شود و دود قابل مشاهده ناشی از سوزاندن مقطعی شاخه و برگ‌ها و علف‌های هرز سطح شهر گیلان است.

اجرای طرح توسعه ترمینال و اپرون فرودگاه رامسر

مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آئین رونمایی طرح توسعه فرودگاه رامسر و طرح تعاملی این فرودگاه و شهرداری رامسر از انجام عملیات توسعه و بهسازی ترمینال و نیز توسعه اپرون فرودگاه در مدت یک سال خبر داد.

بدهی ۲ هزار میلیارد ریالی ادارات دولتی به شهرداری آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان با بیان اینکه بدهی ادارات دولتی به شهرداری آبادان ۲ هزار میلیارد ریال است، گفت: تأخیر در پرداخت حقوق کارگران این شهرداری به ۲ ماه رسیده و تلاش مجموعه شهرداری تأمین اعتبار لازم برای پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگران است.

بهره برداری از سرای محله بوستان فردیس

‌کیهان نریمانی، سرپرست شهرداری فردیس گفت: سرای محله بوستان فردیس با اعتباری حدوداً ۴۲ میلیارد ریالی برای بهره برداری آماده شده است.

احداث بزرگترین پارک بانوان استان خراسان رضوی

جعفر سلیمانی، شهردار کاشمر گفت: بزرگترین پارک بانوان استان خراسان رضوی بعد از مشهد در شهرستان کاشمر احداث شد.

افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری پاکدشت

همزمان با سومین روز از هفته دولت، پروژه‌های عمرانی و خدماتی شاخص شهرداری پاکدشت افتتاح شد.

توقف یک‌هزار و ۸۵ پروژه ساختمانی در قزوین

حمید ضیایی، معاون شهرسازی و معماری شهردار قزوین گفت: در پنج ماه نخست سال جاری، کارشناسان این معاونت به دلیل مغایرت فنی ساختمانی یا مغایرت فنی شهرسازی دستور توقف اجرای یک‌هزار و ۸۵ پروژه ساختمانی را صادر کردند.

کد خبر 441114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.