"ک.الف" متهم به تجاوز سریالی دانشجویان دختر کیست؟ + عکس

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تأیید خبر دستگیری متهم "ک. الف" گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایمنا چند روز قبل با انتشار روایت آزار یکی از کاربران توئیتر، دختران دیگری اقدام به انتشار روایات خود کردند تا جایی که هویت یکی از متهمان به تعرض و تجاوز توسط فضای مجازی منتشر و وی دستگیر شد.

متهم تجاوز به دانشجویان تهرانی کیست؟

"ک. الف" نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است. بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

ماجرای تجاوز "ک. الف"

انتشار روایت‌های متعدد از فردی به نام "ک. الف" نشان داد این فرد تلاش می‌کرد با بی هوش کردن زنان و دختران به وسیله نوشیدنی دست ساز به آنان تجاوز کند. این فرد در ابتدای انتشار روایات قربانیان در فضای مجازی نوشت: "بعد از تموم شدن اتهامات من هم حرف دارم. " انتشار گسترده روایات، هشتگ کیوان امام را به ترند توئیتر تبدیل کرد و بیش از ۶ هزار توییت با این هشتگ منتشر شد.

در این میان دانشگاه تهران با انتشار بیانیه‌ای مبهم در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد و نوشت که "کیوان امام، فارغ‌التحصیل سال ۱۳۸۹ مقطع کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی بوده است و از تاریخ مذکور، هیچ ارتباط آموزشی، پژوهشی و اداری با دانشگاه تهران نداشته و ندارد. این دانشگاه در بیانیه خود ضمن اظهار تأسف در خصوص اتهامات وارد شده به این فرد در فضای مجازی، اعلام کرده بود که بررسی و رسیدگی به این موارد با توجه به فارغ‌التحصیلی فرد از حیطه اختیارات و اراده دانشگاه خارج است، اما دانشگاه تهران نهایت همکاری را با مراجع قانونی ذی‌ربط برای بررسی موضوع انجام خواهد داد. "

این ماجرا چگونه رسانه ایی شد؟

۳۱ مرداد همشهری آنلاین نوشت: "کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعاً برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعیت مختل بشه همون طور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.» این یک روایت از ده‌ها و صدها روایت تجاوز فردی به نام "ک-الف" است که به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشر شده است با داستانی مشابه ده‌ها دختر را به خانه خود کشانده و…"

دستگیری متهم به تجاوز سریالی

پس از اتفاق رئیس پلیس پایتخت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت "با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد."

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

بازداشت "ک. الف"

حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد. وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام " کیوان امام" با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

واکنش‌ها به تجاوزهای کیوان امام وردی

درباره تجاوز سریالی "ک. الف" نظرات و دیدگاه‌ها بسیار است. برخی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند، در این میان واکنش پلیس تهران نشان از عدم سرزنش قربانیان دارد و البته بسیاری از افراد عقیده دارند قربانی هیچگاه مقصر نیست.

کد خبر 441046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    12 0
    باید با آشغالهایی چون ایشان نهایت برخورد شود تا باعث واج چنین ظلم هایی به دیگران نشوند قانون خیلی سهل و راحت بااین دسته از افراد برخورد میکند باید قوانین سخت تری اجرا شود