امضاء تفاهم نامه ساخت سایت دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان

شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان تفاهمنامه همکاری ساخت سایت دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر حاج محمدی به عنوان شهردار رشت و آیت کاظم زاده سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان گیلان امروز تفاهم نامه همکاری ساخت سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان در رشت را امضا کردند.

در این تفاهم نامه آمده است، که با اختصاص یک قطعه زمین حدود پنج هکتاری در جاده جیرده برای ساخت سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان، شهرداری رشت و سازمان همیاری شهرداری‌ها مشارکت خواهند کرد.

یکی از مفاد تفاهم نامه یاد شده دریافت قدرالسهم شهرداری برای اختصاص زمین، ارائه خدمات عمومی و عمرانی برای ساخت و دریافت قدرالسهم سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان برای برند نمایشگاه بین‌المللی و هزینه‌های ساخت و تأمین تجهیزات نمایشگاهی خواهد بود.

طرفین امضا کننده این تفاهم نامه مکلف شده‌اند، تا مجوزهای لازم را از شورای اسلامی شهر رشت دریافت کرده و نسبت به تهیه و تدوین طرح سایت اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلان شهر، ۶۷۹ هزار و ۹۹۵ نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون نفر می‌رسد.

کد خبر 440945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.