عزم جدی در مورد پرونده ویلموتس وجود دارد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این پرونده در حال طی کردن مراحل اولیه خودش است و نتیجه رسیدگی قضایی به آن حتماً به مردم اطلاع داده می‌شود و مطمئن باشند که عزم جدی برای رسیدگی‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرونده قرار داد مارک ویلموتس مربی بلژیکی سابق تیم ملی ایران این روزها جنجال آفرین بوده است و باعث شده عملکرد فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را به خاطر منعقد شدن چنین قراردادی زیر سوال ببرد.

غلامحسین اسماعیلی در خصوص اینکه تعدادی از نماینده‌های مجلس از نحوه انعقاد قرارداد ویلموتس شکایت داشته‌اند، گفت: خوشحالیم در برخی موضوعات که دغدغه عمومی است معطل شکایت‌های مردم یا دستگاه‌ها نمی‌شویم. در این حوزه هم اولین شکایت و گزارش توسط سازمان بازرسی کل کشور آماده شد.

وی تصریح کرد: اقدام ما را لطفاً سایر دستگاه‌ها به عنوان کار خودشان مصادره نکنند؛ قوه قضائیه در این موضوع پیشگام بود و سازمان بازرسی کل کشور در این موضوع پیشقدم بود و پرونده‌ای هم در دادسرای تهران تشکیل شده است.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: این پرونده در حال طی کردن مراحل اولیه خودش است و نتیجه رسیدگی قضایی به آن حتماً به مردم اطلاع داده می‌شود و مطمئن باشند که عزم جدی برای رسیدگی‌های داریم.

کد خبر 440848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.