روزنامه‌های ورزشی ۳ شهریور؛ سلطانی‌فر آقای گل به خودی

در دوران وزارت سلطانی‌فر ورزش ایران حدود ۱۶ میلیارد محکومیت را در فیفا ثبت کرده است، مبلغی که عملکرد این وزیر را به طور کلی زیر سوال می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه سه شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "قرارداد استرا مثل ویلموتس بند غرامت دارد" به دردسر جدید استقلال در پرونده استراماچونی پرداخت، موضوعی که می‌تواند منجر به ضرر چند میلیون دلاری استقلال و حتی محرومیت‌های بلندمدت آنها شود.

"گل" با عنوان"نه پرونده بویان بسته شده و نه پنجره آبی‌ها باز شده" مدعی شد که ۲۰۰ هزار دلار پرداختی استقلال به بویان منجر به حل پرونده این بازیکن نشده است و محرومیت نقل و انتقالاتی همچنان نیمه آبی پایتخت را تهدید می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آقای گل به خودی" به بررسی عملکرد مسعود سلطانی‌فر در دوره وزارت او پرداخت، دوره‌ای که به ادعای این روزنامه با محکومیت ۱۶ میلیون دلاری ورزش ایران در فیفا بدترین عملکرد مالی و مدیریتی را داشته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "و سرانجام دربی به حیدری رسید" به آغاز جنجال‌های دربی حذفی با تغییر داور این مسابقه پرداخت، تغییری عجیب که مطمئناً کار قضاوت را برای حیدری در بازی حذفی به شدت سخت خواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"شکوری امضا کرد اما متهم نشد" به محکومیت هشت نفر در پرونده قرارداد با ویلموتس پرداخت، اسامی که در آنها نام‌هایی مثل ساکت و شکوری که در آن زمان مسئولیت‌های مهمی داشتند دیده نمی‌شود.

"شوت" با عنوان "میخ بایرن بر فوتبال اروپا" به قهرمانی باوارایی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاریس سنت ژرمن پرداخت، قهرمانی که بایرنی‌ها به سه گانه فصل جاری و ششمین قهرمانی تاریخ لیگ قهرمانان این تیم رساند.

" پرسپولیس" با عنوان"متهم گریخت" به امضا قرارداد آنتونی استوکس با یک تیم اسکاتندی پرداخت، این روزنامه در خصوص این قرارداد مدعی شده است که مدیران وقت پرسپولیس این قرارداد را یکی از قراردادهای خوب امضا شده می‌دانستند، ادعایی شبیه چیزی که فدراسیون فوتبال در خصوص ویلموتس می‌گفت، ولی حالا ویموتس غرامت چندین میلیون دلاری می‌خواهد و استوکس به راحتی ایران را ترک کرده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "به زودی پیشنهاداتم را بررسی می‌کنم" به اظهارات سعید آقایی دفاع چپ فعلی سپاهان پرداخت، کسی که احتمالاً با پیشنهاد پرسپولیس و نیاز این تیم به دفاع چپ تخصصی به این تیم نزدیک شود.

کد خبر 440569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.