درخشش تولیدات تالار هنر در جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت‌

نمایش "موجود آبی نه چندان کوچولو" به نویسندگی و کارگردانی لیلی شایق از تولیدات دفتر تخصصی تئاتر / تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در بخش کودک جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت موفق به دریافت تندیس جشنواره و اهدای دیپلم افتخار شد و در چندین بخش حائز رتبه شد.

به گزارش ایمنا، نمایش"موجود آبی نه چندان کوچولو" تلفیقی از نمایش زنده و عروسکی است که در گونه کودکان بوسیله پنج معلول، دو عروسک گردان ناشنوا، دو معلول ناشنوا و یک فرد ویلچرنشین کارگردانی شده است.

محمد شفیعی موفق به رتبه اول بازیگری در بخش جسمی و حرکتی، مهنوش عرش رتبه دوم بازیگری در بخش اختلال شنوایی زن و سجاد مصنوعی موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران در بخش بازیگری اختلال شنوایی مرد شدند.

لیلی شایق نیز رتبه سوم کارگردانی و رتبه سوم نویسندگی را به همراه نرگس سوری و بهنام میرزایی کسب کرد.

کسب رتبه دوم طراحی صحنه توسط حبیب اله شفیعی و شعله قلی پور، رتبه سوم طراحی لباس به مهناز اشراقی، رتبه دوم طراحی عروسک به حبیب‌اله شفیعی و لیلی شایق، رتبه دوم موسیقی به پویا فرهنگ‌پژوه و رتبه دوم طراحی بروشور به راحله سادات رضوی از دیگر افتخارات به دست آمده برای این نمایش بود.

گفتنی است؛ جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت مناطق آفتاب و زاگرس به میزبانی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 440400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.