روزنامه‌های ورزشی ۲ شهریور؛ تاج و دوستان در نوبت بازداشت؟

در روزهایی که پیگیری خاطیان امضای قرارداد ننگین ویلموتس تبدیل به یکی از بحث‌های اصلی فوتبالی در کشور شده است، سازمان بازرسی از شناسایی هشت متهم در این پرونده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه دوم شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "حکم ۴۶۰ میلیاردی در انتظار خاطیان پرونده ویلموتس" به شناسایی هشت مقصر امضا قرارداد ویلموتس پرداخت، قراردادی که اگر قرار است مبلغ آن از جیب فوتبال ایران خرج شود، فوتبال را در آستانه ورشکستگی قرار می‌دهد.

"گل" با عنوان"شجاع، اولین تمدید کننده سرخ" به توافق باشگاه پرسپولیس و شجاع خلیل زاده برای تمدید قرارداد پرداخت، این در حالی است که در ماه‌های گذشته شایعات زیادی مبنی بر پیشنهادات تیم‌های خارجی به شجاع به گوش رسید.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تاج و دوستان در نوبت بازداشت؟ " به لیست احتمالی هشت متهم پرونده ویلموتس پرداخت، لیستی که این روزنامه مدعی است متشکل از همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به جز کفاشیان است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "درآمدزایی دلاری؛ خریدهای ریالی" به برنامه‌های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پیش رو پرداخت، جایی که بسیاری از رسانه‌ها در آن جدایی بخشی از ستارگان پرسپولیس را بسیار محتمل دانستند.

"ایران ورزشی" با عنوان"پرداخت ۲۳۰ میلیارد اصل پول به اضافه ۲۳۰ میلیارد جزای نقدی " به نظر تخصصی سه قاضی سازمان بازرسی در خصوص خاطیان پرونده ویلموتس پرداخت، نظری که به ادعای این روزنامه به قوه قضائیه نیز رسیده است.

"شوت" با عنوان "دربی قطعاً به تعویق نمی‌افتد" مدعی شد پروژه تعویق دربی به طور کلی لغو شده است و پرسپولیس و استقلال باید در همان زمان مقرر مقابل یکدیگر صف آرایی کنند، رقابتی که به نوعی بازی مرگ و زندگی برای دو تیم است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"قفل روی دربی" به برگزاری حساس‌ترین مسابقه پرسپولیس از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در این تیم پرداخت، رقابتی که از لحاظ حیثیتی و حساسیت اهمیت بالایی را برای هواداران پرسپولیس دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "بی مهری‌ها و حملات توئیتری تو را در مسیر حمایت از سپاهان ناامید نکند" به درخواست برخی فعالان ورزشی از مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پرداخت، درخواستی که اجرایی شدن آن می‌تواند سپاهان را بار دیگر شکوفا کند.

کد خبر 440360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.