وقتی در بارسا جمع اسطوره‌ها جمع می‌شود!

پس از انتخاب رونالد کومان به‌عنوان سرمربی جدید بارسلونا، حالا گزارش‌شده است که هنریک لارسن، ستاره سوئدی سابق آبی اناری‌ها نیز قرار است تا به‌عنوان یکی از اعضا کادر فنی کومان به بارسا بپیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مهاجم سوئدی سابق بارسا که افتخارات متعددی نیز با این باشگاه به‌دست آورده، قرار است تا به‌زودی به تیم فنی رونالد کومان اضافه شود و به وی در احیا بارسا کمک کند.

لارسن در ۶۲ بازی خود برای بارسایی‌ها موفق شد ۲۲ گل به ثمر برساند. او اگرچه به مدت دو فصل در این تیم بازی کرد، اما خاطره‌انگیزترین حضورش در این تیم به فینال رقابت‌های اروپا برابر آرسنال باز می‌گردد که وی پس از وارد شدن به زمین مسابقه به‌عنوان بازیکن تعویضی، موفق شد برای بارسا گلزنی کند تا درنهایت آبی اناری‌ها به قهرمانی اروپا برسند.

لارسن تجربه‌های موفقی نیز داشته و در کنار سرمربیگری باشگاه‌ها، در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان دستیار تن هاخ در تیم آژاکس حضور داشت و موفق شد تجربه حضور در نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم تجربه کند.

لارسن حتی پیش‌ازاین به‌عنوان دستیار ناگلزمن نیز فعالیت کرده و حضور او در بین اعضای کادر فنی رونالد کومان در بارسا می‌تواند کمک شایانی به این تیم بکند تا از شرایط نامساعد چند فصل اخیر فاصله گرفته و وضعیت خود را بهبود ببخشند.

کد خبر 440322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.