نامگذاری تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی اصفهان به نام «پزشک»

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی به نام «پزشک» نامگذاری شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان امروز_ شنبه یکم تیرماه ۹۹_ با حضور اعضای شورای شهر تقاطع تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی در محدوده منطقه پنج به نام پزشک نامگذاری شد تا از زحمات و فداکاری‌های مدافعان سلامت در روزهای سخت مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی شده باشد.

وی با بیان اینکه نامگذاری تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی به نام «پزشک» کوچک‌ترین هدیه شهرداری به نیروهای حوزه درمان و مدافعان سلامت است، افزود: پس از این اقدام اعضای شورای شهر به اتفاق بر مزار شهدای مدافع حرم حضور یافته و با قرائت فاتحه‌ای نثار روح شهدا یاد و خاطره این جان بر کفان را زنده نگه داشته و نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد آگاه شده‌اند و گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم باید با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مراقب سلامتی خود و کادر درمانی باشند و ویروس کرونا را جدی بگیرند.

کد خبر 440276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.