رضایی: از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود

استاندار اصفهان گفت: با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی و موضوع شیوع بیماری کرونا باید از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه باید با اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذی ربط فضا برای توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان در این استان ناامن شود، اظهار کرد: آگاهی دادن به خانواده‌ها بسیار اهمیت دارد از این رو صدا و سیما نقش اساسی در این راستا دارد.

وی تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در مناطق حاشیه نشین با ایجاد سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و ایجاد تفریحات سالم برای جوانان باید صورت گیرد.

استاندار اصفهان ضمن تاکید بر شناسایی نیازهای امروز جامعه گفت: با توجه به تحریم‌های استکبار جهانی و موضوع شیوع بیماری کرونا باید از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: هماهنگی لازم با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان در خصوص زمین‌های وقفی در حاشیه شهرها صورت گرفته است از این رو اوقاف باید زمین‌های وقفی را مدیریت کرده و دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم داشته باشند.

نزدیک به ۴۰۰ مرکز در زمینه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب معتادان به مواد مخدر در استان اصفهان فعالیت دارند.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد و بر اساس آخرین آمار، جمعیت معتادان این استان دست کم ۱۲۰ هزار نفر است که ۱۰ درصد از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

کد خبر 440068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.