پرسپولیس سه - سایپا صفر / پایانی خوش برای فصلی خوش

پرسپولیس آخرین بازی لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر برابر سایپا قرار گرفت و موفق شد که این تیم را شکست دهد.

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا

ورزشگاه: آزادی تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: وحید امیری (دقیقه ۱۳)، کریستین اوساگونا (دقیقه ۴۴)، علی علیپور (دقیقه ۹۰)

اخطار: مرتضی آقاخان (۳۱) صادق بارانی (۳۸) / بشار رسن (۵۶)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، محمد نادری، احمد نورالله‌ی، سعید حسین پور (۷۲ - امید عالیشاه)، بشار رسن (مهدی عبدی ۹۱)، مهدی ترابی (۸۰- مهدی شیری)، وحید امیری (امیر روستایی ۹۱)، کریستین اوساگونا (۷۲- علی علی‌پور)

سرمربی: یحیی گل محمدی

سایپا: محمدحسین اکبر منادی، سعید محمدی فرد، طاها شریعتی، رضا جعفری (۴۶ - مجید علیاری)، آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، عارف حاجی عیدی، حسین کامیاب، ابوالفضل جلالی، محمد صادق بارانی، مرتضی آقاخان (۴۶- محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: ابراهیم صادقی

داور: محمدرضا اکبریان

گزارش بازی:

پرسپولیس خیلی زود و در دقیقه سه، روی یک ضدحمله و با بغل پای وحید امیری به گل رسید. پس از این گل، بازی پایاپای دنبال می‌شد و موقعیت‌های نصفه‌نیمه‌ای نیز ایجاد می‌شد که شاید مهم‌ترین آن، شوت سعید حسین پور بازیکن پرسپولیس بود که در برگشت، اوساگونا توپ را در شرایط آفساید به درون دروازه فرستاد و این گل پذیرفته نشد. در پایان نیمه اول، پرسپولیس یک بار دیگر توسط اوساگونا به گل رسید تا بازی با نتیجه دو بر صفر به نیمه برسد.

در نیمه دوم، بازی در ابتدا آرام دنبال می‌شد و سایپا نمی‌توانست موقعیت جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد و پرسپولیس نیز در فکر حفظ برتری خود بود. با این حال شاید مهم‌ترین موقعیت نیمه دوم ضربه آزاد مهدی ترابی بود که به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. دقیقه ۹۰، پرسپولیس توانست با علیپور با یک شوت زیبا دروازه سایپا را برای سومین بار باز کرد. در نهایت این بازی با حساب سه بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

کد خبر 440010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.