گل۳۰ متری کاپیتان شاهین/ استقلال در آستانه از دست دادن سهمیه

استقلال با یک گل در نیمه نخست برابر شاهین مغلوب شد تا حالا کسب سهمیه آن‌ها به سختی بیافتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌پوشان با توجه به انگیزه‌های فراوان بازی را بهتر آغاز کردند، اما سلطه آن‌ها به حریف بوشهری چندان نمی‌چربید. استقلال توپ و میدان را در اختیار داشت ولی به نظر می‌رسد شاگردان مجیدی برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه شاهین ندارند.

با وجود اینکه شاهین عقب نشسته بود، میلاد صارمی با استفاده از غافل گیری و جلو آمدن حسینی از خط دروازه، از فاصله حدوداً ۳۰ متری توپ را به تور دروازه چسباند تا یک بر صفر از رقیب قدرتمند خود پیش بیافتند. چند دقیقه بعد سفیدپوشان شاهین این فرصت را داشتند تا با دانیال مؤمنی دوباره به گل برسند اما بی‌دقتی بازیکن این تیم باعث شد تا نتیجه تغییر نکند.

استقلالی‌ها که دوست نداشتند با شکست راهی رختکن شوند با تمرکز بر حرکات قایدی و غفوری سعی در موقعیت سازی داشتند، اما نبود علی کریمی، هافبک خلاق این تیم حس می‌شد. آبی‌ها بیشتر سعی داشتند تا با پاس‌های بلند دیاباته را در پشت دفاع شاهین صاحب توپ کنند؛ اما در این امر ناکام ماندند. حملات استقلال ثمری نداشت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. گفتنی است با توجه به پیروز بودن سپاهان و فولاد در بازی‌های خود تا اینجا کار، استقلال به رده چهارم جدول خواهد رفت و آن‌ها ۴۵ دقیقه فرصت دارند تا سهمیه آسیایی را بازگردانند.

کد خبر 440008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.