اعلام حمایت استانداری از اهداف مرکز فابا

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: استانداری اصفهان حمایت‌های لازم برای تحقق اهداف این مجموعه در اصفهان را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهربانی، صبح امروز پنجشنبه - ۳۰ مردادماه - در آئین افتتاح نمایندگی اصفهان در مرکز فابا، اظهار کرد: با ظهور فناوری اطلاعات وجوه زندگی بشری تغییرات بسیاری داشت و واژه الکترونیک به انتهای بسیاری از ملزومات زندگی از جمله آموزش، تجارت و دولت اضافه شد.

وی افزود: بانکداری الکترونیک در کشور پیشتاز تمام این وجوه بوده است، اگر می‌توانستیم در دولت کاری که در بانک‌ها اتفاق افتاد انجام دهیم زودتر از این می‌توانستیم به هدف تحقق دولت الکترونیک دست یابیم.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: سوییچ‌های بانکی می‌توانست الگویی برای مرکز استعلامات خدمات دولتی باشد این الگو در موارد دیگری نیز می‌تواند استفاده شود پیشتازی بانکداری الکترونیک سطح انتظارات را بالا برده است.

مهربانی افزود: بخشی از بانکداری الکترونیک تکنولوژی است و امیدواریم با افتتاح این مرکز شاهد پیشرفت در سایر وجوه بانکداری الکترونیک باشیم.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و انتظارات زیادی در استان اصفهان از موضوع بانکداری الکترونیک وجود دارد این پیشتازی باید در بخش خصوصی و حوزه‌های استارتاپی بیشتر نمایان شود، در استان اصفهان فعالیت‌های زیادی انجام شده و نیازمندی‌های زیادی وجود دارد.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات استانداری اصفهان گفت: در این استان از پروژه‌های نوین از جمله ایجاد شهرک رمز ارزها که گسترش آن بن بست‌های استان و کشور را رفع می‌کند استقبال می‌شود و مرکز فابا می‌تواند به این موضوع کمک کند.

مهربانی افزود: تکنولوژی‌های نوینی که شاهد آن هستیم، سبک زندگی ما را تغییر داده و بانکداری نیز از همین قاعده پیروی کرده است، وجود محوریت بخش خصوصی در این موضوع نکته حائز اهمیتی است.

وی اضافه کرد: هر کمکی که بتوانیم برای انجام رسالت‌های این مرکز انجام می‌دهیم، استانداری اصفهان همکاری لازم را با مرکز فابا برای رشد و توسعه بانکداری الکترونیک در سطح استان اصفهان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، از تمبر مخصوص این مرکز نیز رونمایی به عمل آمد.

کد خبر 439982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.