فیلم برداری بتمن بزودی از سر گرفته خواهد شد

فیلم برداری فیلم بتمن، از ماه سپتامبر سال جاری میلادی در استدیو بریتانیا وارنر برادرز دوباره آغاز می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از آغاز شیوع کرونا و افزایش محدودیت‌ها در ماه مارس، بتمن توانست هفت هفته از مراحل تولید خود را طی کند. این فیلم که به گفته سازندگان آن فضای واقعی‌تری را دارد، طبق برآوردها نیاز به تقریباً سه ماه دیگر فیلم‌برداری دارد و احتمالاً در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به اتمام خواهد رسید.

همینطور گفته می‌شود که کادر این فیلم همگی در محل حاضر شده و آماده فیلم برداری هستند، اما با توجه به خاصیت این پاندمی که سریع تغییر می‌کند، ممکن است که دوباره فیلم برداری این فیلم متوقف شود. البته هنوز هیچ اطلاع دقیقی از طرف مسئولان شرکت سازنده یعنی وارنر برادرز در این باره داده نشده است.

گفتنی است که از زمان توقف ساخت این فیلم، وارنر برادرز به عنوان سازنده این مجموعه تاریخ‌های اکران خود را تغییر داده و اکران این فیلم که قرار بود در ژوئن ۲۰۲۱ به سینماها برود، به اول اکتبر ۲۰۲۱ تغییر زمان داده است. وارنر برادرز در حال حاضر مشغول ساخت چهارمین قسمت از ماتریکس در برلین است و همینطور این شرکت قصد دارد که فیلم برداری قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های " هیولاهای شگفت‌انگیز و محل زندگی آنها" را نیز به زودی از سر بگیرد.

لازم به ذکر است که بتمن به کارگردانی مت ریوز، با بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن و با حضور بازیگرانی همچون زو کراویتز، پل دانو، جفری وایت، جان تورتورو، پتر ساسگارد و کالین فرل ساخته خواهد شد.

کد خبر 439943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.