کوشکی: ایران نباید نسبت به قرارداد صهیونیستی سکوت کند

یک کارشناس روابط امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی نباید نسبت به قرارداد میان رژیم صهیونیستی و امارات سکوت کند زیرا اگر رژیم اشغالگر قدس در همسایگی ایران احساس راحتی کند، امنیت ملی کشور را به خطر خواهد انداخت.

محمد صادق کوشکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون توافق بین امارات متحده و اسرائیل اظهار کرد: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات گامی جدی برای تهدید امنیت ملی ایران است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پس از توافقی که با عمان داشت، همیشه در تلاش بود تا با نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس، تهدیدی جدی برای ایران باشد؛ بنابراین جمهوری اسلامی نباید نسبت به قرارداد میان رژیم صهیونیستی و امارات سکوت کند زیرا اگر رژیم اشغالگر قدس در همسایگی ایران احساس راحتی کند، امنیت ملی کشور را به خطر خواهد انداخت.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: بعد از ناکامی آمریکا در حمایت از امارات در شورای خلیج فارس، امارات نیز به تعبیر خود برای جلوگیری از تهدیدات ایران با رژیم صهیونیستی متحد شد. این آخرین تلاش حکومت‌های فاقد مشروعیت مردمی برای تأمین ماندگاری و حفظ سلطنت است.

کوشکی خاطرنشان کرد: این قرارداد موجب گسترش فشارهای تبلیغاتی کشورهای اسلامی علیه امارات می‌شود، اما ابوظبی به آن توجهی نخواهد کرد؛ زیرا دنبال حضور رژیم صهیونیستی در خلیج فارس و راه اندازی پایگاه در این حوزه است، اما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. چنین حکومت‌هایی همیشه خودشان به سمت فروپاشی قدم بر می‌دارند.

کد خبر 439923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.