طغیانی: تفکیک استان اصفهان به هر شکلی قابل قبول نیست

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک استان اصفهان و تشکیل استان‌های جدید، مشکلات جدید را به وجود می‌آورد؛ زیرا در حال حاضر پیوندهایی بین شهرستان‌های استان وجود دارد که قطع شدن آنها تبعات بسیاری را در بر خواهد داشت.

مهدی طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون طرح تشکیل استان گلساران اظهار کرد: تفکیک استان اصفهان به هر شکلی قابل قبول نیست و به همین دلیل بارها به برخی از دوستان که حامیان طرح‌های تفکیکی اصفهان بودند اعلام کردم، این طرح پذیرفته نیست و اکنون اکثر شهرها به دنبال تجمیع و قدرتمند شدن برای انجام فعالیت‌های بزرگ اقتصادی هستند.

وی افزود: تفکیک استان اصفهان و تشکیل استان‌های جدید، مشکلات جدید را به وجود می‌آورد؛ زیرا در حال حاضر پیوندهایی بین شهرستان‌های استان وجود دارد که قطع شدن آنها تبعات بسیاری را در بر خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح تشکیل استان گلساران به جز مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی، موضوعات دیگری مانند مباحث امنیتی، اجتماعی، جمعیتی را در بر خواهد داشت که باید به آنها توجه کرد؛ بنابراین هنگامی که طرح تشکیل استان گلساران در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مطرح شود، در این کمیسیون استدلال‌های خود را بیان خواهم کرد.

کد خبر 439918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نطنزی DE ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
    3 1
    مردم نطنز مخالف انتزاع از اصفهان و الحاق به هر استان جدیدی هستیم