روزنامه‌های ورزشی ۳۰ مرداد؛ عذرخواهی، استیضاح و محاکمه

در حالی که قرارداد ویلموتس یکی از بدترین قراردادهای ورزشی تاریخ ایران لقب گرفت، مردم در انتظار برخورد جدی با خاطیان این پرونده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۳۰ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "شام آخر" به برگزاری آخرین مسابقات طولانی‌ترین لیگ تاریخ ایران پرداخت، لیگی پر از اتفاق عجیب و غیرقابل پیش بینی که سرانجام پرسپولیس به عنوان قهرمان آن شناخته شد

"گل" با عنوان"عذرخواهی، استیضاح، محاکمه" به خواسته‌های مردم در ماجرای ننگین قرارداد ویلموتس پرداخت، پرونده‌ای که در آن انگشت اتهام به روی همه از جمله مسعود سلطانی فر و مهدی تاج است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ستاره‌های پرسپولیس دستمزد نامتعارف می‌خواهند" به دردسر جدید مدیران تیم‌ها برای تمدید قرارداد بازیکنان داخلی به دلیل مبالغ بالای قرارداد بازیکنان خارجی پرداخت، دردسری که می‌تواند منجر به فروپاشی اسکلت اصلی تیم‌های بالانشین شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جنگ سهمیه و رونمایی از همسفر شاهین" به برگزاری هفته آخر لیگ برتر پرداخت، جامی که حالا در ایستگاه پایانی آن چهار تیم مدعی اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و چندین تیم از جمله ماشین سازی و پارس جنوبی جم به دنبال ماندن در لیگ برتر هستند.

"ایران ورزشی" با عنوان"با خاطیان برخورد می‌شود" به واکنش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در واکنش به قرارداد ننگین فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس پرداخت، اظهاراتی که در حالی رسانه‌ای می‌شود که برخی خود سلطانی فر را مقصر اصلی عقد این قرارا می‌دانند.

"شوت" با عنوان "محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی تراکتوری‌ها" به جریمه سنگین باشگاه تراکتور در پرونده شکایت دو بازیکن خارجی و سابق این تیم پرداخت، مبلغی نسبتاً سنگین که البته به نظر نمی‌رسد این باشگاه و مالک آن مشکلی برای پرداخت این مبلغ داشته باشند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"حسن ختام" به آخرین مصاف پرسپولیس در چارچوب مسابقات فصل جاری لیگ برتر پرداخت، رقابتی که از سوی هر دو تیم اهمیت چندنی ندارد و فقط سرخ‌پوشان هستند که در این رقابت با سودای شکست رکوردها پا به میدان می‌گذارند.

"صدای سپاهان" با عنوان " بزن به سیم آخر" به آخرین مصاف سپاهان در فصل جاری لیگ برتر پرداخت، رقابتی که در آن سپاهان به دنبال کسب سمیه و پیکان در سودای ابقاء در لیگ برتر است.

کد خبر 439891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.