امکان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بادرود وجود ندارد!

شهردار بادرود گفت: تعدادی طرح نیمه تمام در نقاط مختلف شهر وجود دارد که به دلیل محدودیت منابع مالی امکان اتمام آنها در سال جاری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید صفاری در نشست خبری اظهار کرد: شهرداری بادرود علی رغم وجود تنگناهای شدید اقتصادی توانسته با کمک شورای اسلامی مانع تعطیلی اقدامات عمرانی و خدمات شهری در سال گذشته و پنج ماه اول سال ٩٩ شود.

وی همراهی و همیاری مردم با شهرداری را عامل پیشرفت و توسعه شهر دانست و گفت: تعدادی طرح نیمه تمام در نقاط مختلف شهر وجود دارد که به دلیل محدودیت منابع مالی امکان اتمام آن‌ها در سال جاری وجود ندارد، اما با اختصاص ردیف‌های اعتباری بخشی از عملیات عمرانی آن‌ها در سال جاری اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن‌ها تکمیل بلوار امام رضا (ع)، آسفالت جاده بهزیستی منتهی به شهرک آزادگان، آسفالت معابر و کوچه‌های منتهی به بلوار امام رضا (ع) و روکش آسفالت ورودی شهر تا میدان امام (ره) است.

محسن نوین بخت، رئیس شورای اسلامی شهر بادرود نیز در این نشست خبری گفت: با فرهنگ سازی و با کمک خبرنگاران و فعالان مجازی می‌توان شهری آباد ساخت.

وی با اشاره به محقق شدن ۱۰ درصدی بودجه ۷۵ میلیارد ریالی شهرداری بادرود در سال ۹۸ اظهار کرد: بودجه مصوب شهرداری بادرود در سال جاری ٨٦ میلیارد ریال مصوب شده است که تاکنون بیش از ٢٥ درصد آن محقق شده است.

کد خبر 439876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.