دستگیری کلاهبردار دستفروش در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبرداری که با کپی کارت بانکی از طریق دستگاه اسکیمر در پوشش دستفروش در کاشان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین بساطی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی آنها اظهار داشت: با توجه به تعداد شکایات مطروحه پرونده در دستور کار مأموران انتظامی کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که فردی در پوشش دستفروش از اعتماد شهروندان کاشانی سوءاستفاده می کرده است، گفت: این فرد با کپی کارت‌های بانکی از طریق دستگاه اسکیمر اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی متهم بنام محمد و همدست او به نام امیرحسین دستگیر شدند، تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های خود به کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

پایان کار فروشنده مواد مخدر گل در کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان کار فروشنده مواد مخدر گُل در کاشان بیان داشت: این فروشنده با ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر گُل شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بساطی گفت: متهم به نام ایمان پس از بسته بندی این ماده خطرناک آن را در وزن‌های مختلف با قیمت بالایی به مصرف کنندگان که عمدتاً از افراد جوان بودند، میفروخت.

وی افزود: ماده مخدر گُل بسیار خطرناک، توهم‌زا و دارای اعتیادآور بالایی است که لازم است تا روش‌های مختلف خطرات ناشی از مصرف این ماده به خصوص در بین جوانان اطلاع رسانی شود.

منبع: مهر

کد خبر 439870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.