بازی با گل گهر تعیین کننده نتیجه نهایی ذوب آهن است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی های اخیر لیگ را بهتر انجام دادیم و تازه بازیکنان راه افتاده‌اند و در هفته آخر به صورت نرمال و عادی تمرینات را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا بوناچیچ در کنفرانس خبری قبل از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: به آخرین ایستگاه رسیدیم، بازی مقابل گل گهر سیرجان تعیین کننده جایگاه نهایی ما است. بازی‌های اخیر لیگ را بهتر انجام دادیم و تازه بازیکنان راه افتاده‌اند و در هفته آخر به صورت نرمال و عادی تمرینات را انجام دادیم.

وی ادامه داد: برای بازی با گل گهر آماده شدیم و امیدواریم لیگ را با پیروزی به اتمام برسانیم. پنج بازی آخر را دیدم که چهار پیروزی به دست آوردند و نقاط قوتی دارند، اما ما هم دنبال استفاده از نقاط ضعف این تیم هستیم و محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه ممنوع شدن ورود مربی و بازیکن خارجی برای فوتبال ایران خوب نیست، تصریح کرد: مدت طولانی است که فوتبال ایران را زیر نظر دارم از این تصمیمات زیاد گرفته شده است، اززمان رایکوف تا اسکوچیچ مربیان کروات زیادی در ایران فعالیت داشتند که بیشتر از مربیان داخلی برای ایران جام کسب کردند و باعث پیشرفت فوتبال شدند.

بوناچیچ اضافه کرد: من شش بازیکن ملی پوش تحویل فوتبال ایران دادم. پولی که ویلموتس قرار است بدهند به دیگر مربیان خارجی ربطی ندارد، در دنیا کشور ها باهم تبادل اطلاعات دارند و این موضوع هر روز بیشتر می شود، از طرفی نمی توانم در این مسئله ورود کنم و مسئولین می توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند.

کد خبر 439856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.